Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Dere har vel egentlig rett. MEN, jeg synes dette virker litt rart. For jeg har aldri (Og dette er ikke noe jeg sier for å skryte elns) tapt mot en rogue i duel, og da mener jeg ALDRI. Jeg har selvfølgelig død mot en rogue noen få ganger, men aldri i duel. De få gangene jeg har død har det vært mange andre som hjalp roguen og/eller at jeg ble angrepet med mindre enn 30% liv.

 

Kan man spille druid så burde man plukke roguen lett. Det å løpe bort fra roguen mens han har evasion oppe kan være ganske handy til tider ^^

 

 

Jeg har spilt feral druid ganske lenge nå (spiller rogue nå men) og vil si at forskjellen mellom dårlige og brae rogues er som dag og natt.

 

Mot rogues som popper preparation og som på den måten får 2 evasion har jeg da nesten 30 sekunder der jeg ikke kan gjøre en dritt mot roguen med bra gear som gradvis chunker meg nedover med snd oppe nesten hele tiden.

 

Spiller du mye arena? Vinner du mot rogues der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg spiller mye arena.

Og ja, alle melee-klasser plukker jeg enkelt.

 

Jeg har prøvd meg på 2v1 arena tidligere og 90% av de gangene jeg møtte 1 eller flere rogues så vant jeg.

 

Jo, noen rogues er gode. Men skal man være en god rogue må man virkelig kunne spille. Bra gear trekker også opp seiersmulighetene

Endret av Gautegutten
Lenke til kommentar

Roots < clos/sprint/trinket

Bash < evasion/trinket

Heal < DT/gouge/kick/ks/vanish-cs

armor < bleeds/envenom

stikke av < sprint/DT/crip

feral charge for å gå 2 meter unna å cyclone < gouge/ks

greid å cc'a roguen < blind hvis roots/trinket/clos for å forhindre

warstomp < trinket/gå ut av range

 

med 2x evasion, 2x vanish, blind (2x hvis figthen varer leenge), 2 AR, BF, Snd oppe så er ikke druids noe problem at all.

 

Med oppsettet som jeg kjører nå får mainhanden min (gladiators pummeler) 1,5 speed med BF, snd og haste trinket. 2,6 er original, sleng på bleeds, AR og poisons så greier jeg 300-400 dps på en druid.

Endret av storken
Lenke til kommentar
Ja, jeg spiller mye arena.

Og ja, alle melee-klasser plukker jeg enkelt.

 

Jeg har prøvd meg på 2v1 arena tidligere og 90% av de gangene jeg møtte 1 eller flere rogues så vant jeg.

 

Jo, noen rogues er gode. Men skal man være en god rogue må man virkelig kunne spille. Bra gear trekker også opp seiersmulighetene

 

snakker vi 1300 rating her da eller?

Lenke til kommentar
Ja, jeg spiller mye arena.

Og ja, alle melee-klasser plukker jeg enkelt.

 

Jeg har prøvd meg på 2v1 arena tidligere og 90% av de gangene jeg møtte 1 eller flere rogues så vant jeg.

 

Jo, noen rogues er gode. Men skal man være en god rogue må man virkelig kunne spille. Bra gear trekker også opp seiersmulighetene

 

snakker vi 1300 rating her da eller?

 

1300 i 2v1 ja..

Lenke til kommentar
Ok.. Men 25k = 7k? .. Woot?

 

Du har 17k armor i bearform. 25k-17k = 7k sist jeg sjekka.

 

 

 

Vil dere duellere så søk om å bli sendt til Event Realm, da : p

 

How?, jeg vil duellere :D

 

Deeet er jeg jaggu ikke sikker på. Tror du må søke til Blizzard om at du har noe greier du skal gjøre med folk fra andre servere. Men da bør det vel helst være noe mer enn to stykk som skal duellere:P F.eks. en turnering, etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...