Gå til innhold

Den store priest tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har lvla tailor nå. og sitter igjen med en del craftet resilience gear. men er usikker på hva som er best for pvp bruk. tenker da på crit/haste/mastery/hit vs spirit. og hvilke av dem som er best å satse på for priest. Noen tips?

Skrevet

Jeg levler presten min som Discipline, og det fungerer uten det minste problem. Har ikke prøvd Holy, men det går nok

I verste fall, kjøp Dualspec som level 30 for 10 gull.

• 3 uker senere...
Skrevet

Min absorberer 11.5k atm, og på testserveren har de endra det talentet som øker shield absorb med 20%(10%?) til å også absorbere 30% mer på deg selv. Så på andre shielda jeg for nesten 25k, men på meg selv var det 34k ;)

Grace kan også være på flere targets samtidig, samt at den specen som minsker cooldown på weakened soul fungerer på flash heal, heal og greater heal, ikke bare heal.. Skal bli såååå braaa :p

Skrevet

Joda, holy har fungert greit, og hvertall mye bedre enn disc, men jeg hadde mana problemer i HC. Med mana cost redusering på renew og kraftigere CoH tror jeg holy blir bra!

Disc ser hvertfall veldig spennende ut.

Shadow fortjente vel egentlig også en aldri så liten AoE dmg buff;)

Skrevet

Cirle of Healing er greit den, blir bedre når alle i raidet jobber sammen med sine AoE heals, så den blir sånn den er i dag.

Enig med Mind Sear, men den blir jo buffed, så gadd ikke nevne den, vært OP hele wotlk så :love:

Skrevet

Etter buffen til holy Conc talentet til Holy priests så kan jeg ikke si jeg har slitt med mana i heroics.. Da er det dine dps'er som gjør feil hvis du går tom for mana imo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...