Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi er for øyeblikket nede(etter et mislykket sammarbeid med gameroobie) men ta det med ro vi starter nå opp igjen, med nytt og bedre design. Jeg skal prøve å holde dere oppdatert i tiden fremover gjennom denne tråden :) (målet er å være oppe å kjøre igjen til 1. September) Adressen pspnorge.no fungerer heller ikke lengre(da gameroobie registrerte den) så bare oppdater bokmerkene deres(regner med alle har bokmerket oss ;) ) til http://psp.moo.no :)

 

Neida de er bare ferdig med siden og skal lage no nytt ''stort'' vet ikke hva det er!
Siden er for all del ikke ferdig, den skal bare oppdateres ;) Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

Så da er vi snart tilbake i gode gamledager med psp.moo.no som egen side igjen :D

 

Vi beveger oss vel litt OT, så for å forsøke å hale i land: Noen som har sett noen gode tilbud på PSP i det siste. Skal velge mellom PSP, Laptop, Speilrefleks, Xbox 360. Har lyst på alt men det er jo så dyrt. Nytteverdien på PSP er jo ikke så høy da. Eller?

Har ikke sett noe særlig med tilbud, men det meste jeg har sett ligger på rundt 2500 kr

 

Er et vanskelig valg det, må vel se litt på hva du trenger/har lyst på:) Bærbar er da alltid koZz og ha da

 

Nytteverdien er vel ikke så stor, hvis du har mp3 spiller osv. Men det kommer jo ann litt på ditt behov også;) Det er vel mer status og den følelsen av å ha en slik nydelig liten maskin som gjør at du må ha den:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Du kan jo få den for ca. 2000,- da. Så jeg vil nå si at den har ganske bra nytteverdi da, pga. den funker fint som mp3 spiller, film avspiller, du har mange tøffe spill og man kan surfe på nettet med den.

Lenke til kommentar
men vi mistet en verdifull besøksadresse da..www.pspnorge.no

Joda, men vi skal nok få oss nytt domene :)

 

ehm.. hvem er gameroobie? hva har skjedde?

Noen som ikke har føllt med? ;) Vi ingikk et sammarbeid med gameroobie for 2-3 måneder siden, det funket ikke så bra så vi trakk oss fra sammarbeidet.

 

Så da er vi snart tilbake i gode gamledager med psp.moo.no som egen side igjen inv_biggrin.gif

 

Stemmer det ja :)

 

Dere kan også få en liten smakebit på hvordan designet vil bli(eller iallefall noe tilnærmet likt)

 

 

Men med fare for at moderatoror synes dette går litt OT så poster jeg en nyhet i samme slengen: US 2.0 FW er endelig tilgjengelig, last nedher :thumbup:

post-185-1124892762_thumb.jpg

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
*Edit, noen som vet om det kommer til å være UMD filmer tilgjengelig ved lansering?

Jeg må si jeg er meget spennt på å prøve det ut...(håper bare prisene blir overkommelige)

Jeg fikk en fin katalog her (jeg er på jobb ;)) :). Filmene som kommer til europa i år følger under. Prisen blir rundt 200,- NOK.

 

September:

A knights tale

Bad boys

Charlie's angles

Resident evil: Apocalypse

Ghostbusters

You got served

8 mile

Bourne supremacy

Hitch

Van Helsing

Steamboy

S.W.A.T

Brotherhood of war

 

Oktober:

7 seconds

Mask of zorro

Godzilla

Punisher

Final fantasy: The sprits within

13 ghosts

Anacondas

Hollow man

Fast and the furious

L4YER CAKE3

Kung fu hustle

The chronicles of riddick

The vourne identity

 

November:

Jumanji

Snatch

Cowboy bepop

Suspect zero

2 fast 2 furious

Hulk

The mummy

Stuart Little 1

Stuart Little 2

Spider-man

Spider-man 2

Stuart Little 3

 

Desember:

Stealth

Big Fish

Big daddy

Terminator 3

Labyrinth

Welcome to the jungle

Skeleton key

Land of the dead

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hei. Jeg klarer ikke logge på nettverk på psp. Jeg har ghirt alt riktig og jeg har funnet det trådløse nettverke inne på pspn men når jeg trykker Test Connection så kommer det '' A connection error has occurred (80110482) Hva kan jeg gjøre? Noen som kan hjele? hva gjør jeg feil?

Fikk den feilen jeg også, jeg hadde WEP kryptering på og slo av det, da funket det.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Vakkert Isak, meget vakkert :thumbup:

 

 

Hei. Jeg klarer ikke logge på nettverk på psp. Jeg har ghirt alt riktig og jeg har funnet det trådløse nettverke inne på pspn men når jeg trykker Test Connection så kommer det '' A connection error has occurred (80110482) Hva kan jeg gjøre? Noen som kan hjele? hva gjør jeg feil?

 

Som =Øyvind= så skal nok det hjelpe å skru av krypteringa på det trådløse :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...