Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Gandalf the Grey Presents:

Norsk språk til PSP 1.0 & 1.50

For å si det ganske enkelt så er ikke engelsk så ille......På spill der det er norske menyer så blir jeg bare litt irretert........Så tror ikke jeg skal hoppe på denne :whistle:

Liker ikke norsk på spill jeg heller, men på menyen synes jeg det funket ganske bra. Kommer nok til å bruke denne selv iallefall når alt er fikset opp. Grunnen til at jeg laget denne var at det var ganske så mye oppstyr rundt en falsk oppdatering med norsk språk hvor mange sa de hadde lyst på det :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gandalf the Grey Presents:

Norsk språk til PSP 1.0 & 1.50

For å si det ganske enkelt så er ikke engelsk så ille......På spill der det er norske menyer så blir jeg bare litt irretert........Så tror ikke jeg skal hoppe på denne :whistle:

Liker ikke norsk på spill jeg heller, men på menyen synes jeg det funket ganske bra. Kommer nok til å bruke denne selv iallefall når alt er fikset opp. Grunnen til at jeg laget denne var at det var ganske så mye oppstyr rundt en falsk oppdatering med norsk språk hvor mange sa de hadde lyst på det :yes:

Tviler ikke på at det er marked for det......Men går det an å ha norsk språk på den europeiske 2.0?

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle vise dere hvor langt på vei PSP 2.0 kan kjøre homebrews. det er fremdeles i startfasen, men MYE kommer til å skje i dagene som kommer.

 

P9253239Medium.jpg

P9253245Medium.jpg

litt vanskelig å se, men teksten flasher og under fyker en stjernehimmel forbi. kan se ut som at buffer overflow i TIFF registeret er guds gave til PSP 2.0 eiere:) hehe

Endret av capy
Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle vise dere hvor langt på vei PSP 2.0 kan kjøre homebrews. det er fremdeles i startfasen, men MYE kommer til å skje i dagene som kommer.

 

[img)http://i11.photobucket.com/albums/a174/capylapy/P9253239Medium.jpg[/img]

[img)http://i11.photobucket.com/albums/a174/capylapy/P9253245Medium.jpg[/img]

litt vanskelig å se, men teksten flasher og under fyker en stjernehimmel forbi. kan se ut som at buffer overflow i TIFF registeret er guds gave til PSP 2.0 eiere:) hehe

Tror du har samme bukse som meg.. :hmm:

Lenke til kommentar

ja, det er fullt mulig. buffer overflowen ender opp i roten på minnekortet. foreløbig er scriptet begrenset og kan ikke bli så omfattende, men husk at dette bare er starten på det hele! gi de til helgen igjen med å programmere, så får vi se hva som skjer. programmer laget for 1.0 og 1.5 kommer antagelig vis ikke til å kunne kjøres uten modifikasjoner, men etterhvert som 2.0 får homebrews-støtte, vil de fleste gå over til å programmere for denne.

Endret av capy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...