Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siste nytt fra PSP 2.0 verden:

 

Ping pong Demo

pong_20psp_202.0_thumb.jpg

 

Pixelswarm Demo

swarmdemo.jpg

 

 

Det meste om Homebrews finner på denne linken:

http://pspupdates.qj.net/

 

 

og ikke minst tilhørende forum:

http://forums.qj.net/forumdisplay.php?f=48

 

 

Ellers er det ikke kommet noe nytt "breakthrough". det mest interessante er vel gjerne pong, men Pixelswarm ser digg ut! kanskje jeg legger opp ett filmklipp til de av dere som ikke tør forsøke selv:)

Endret av capy
Lenke til kommentar
Bare et lite spørsmål.... jeg har PSP2.0

 

Det irriterer meg at jeg ikke kan multitaske...som feks surfe på nettet og høre på musikk...eller se på bilder og høre på musikk. Slike ting :)

 

Er det mulig ? Kommer det til og bli mulig ?

Dette er noe jeg også lurer på. Er så dumt at man ikke kan høre på musikk mens han surfer på nettet. Dumt å bare kunne gjøre 1 ting av gangen...

Lenke til kommentar

om det noen gang kommer skikkelig multitasking på PSP, så er jo det en fin metode for SONY å kvitte seg med homebrews; de lanserer det når de er "sikker" på at alle hull er tettet. så har du valget, spille homebrews, eller multitaskg.. de må nok komme med noe annet lokkemiddel også vil jeg tro. full E-mail støtte kanskje?

Lenke til kommentar

Ting jeg kunne tenke meg med PSP min:

 

- Multitasking(alt+tab) feks musikk og se på bilder samtidig

- Browser som kan adblocke iframes og sånt...blir mye mere plass på feks vg.no

- Mulighet for og browse minnebrikka via wlan ala \\x.x.x.x\psp$

- En slags Outlook ting som kan synkes mot PC som en mobil/pda kan gjerne en

kalender også

- Mulighet via wlan/usb og lagre ting som feks webside addresser eller andre ting

som er bedre egenet til keyboard bruk

- Vet ikke om det er mulig...men ha tilgang til minnebrikke uten og gå på USB

connection tingen

- Kunne ha dypere mappestruktur og kunne gi filmer et ordentlig navn og ikke den

superteite tallbokstav koden de bruker

 

Jeg kommer ikke på flere ting jeg savner for øyblikket...men det er vel noen småting til jeg kan klare og liste opp :D

 

Mange andre ting jeg har lyst på, men som jeg ikke kan få før jeg får kjørt homebrews programmer. Men de jeg har listet opp nå er jo ikke helt utenkelig at kommer med en PSP update eller homebrew.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...