Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stemmer, jeg går egentlig på 4 avd på jussen i Oslo. Moro å få litt innblikk i det til tider sinnsvake rettssystemet her borte! Glad jeg kjøpte de Beatsene, men de matcher ikke HELT B&W Nautilus 804 som står hjemme! :p

 

 

bra å høre det er flere B&W fans her^^ skulle gjerne hatt 803 men får klare meg med 683 atm:D er ganske overasket over hvor bra de spiller til den prisen

 

kanske du har pics ?:p

Lenke til kommentar
Nytt rom.

Utrolig flott! Men er ledningene lange nok til at du eventuelt kan feste de nede _langs_ veggen, i stedenfor _på_ veggen?..

 

 

Det er det, men jeg er litt lat så vet ikke når jeg fikser det. Får inskudd av kreativitet en gang i blant. Ser helt klart i ettertid at det ville vært bedre å legge den langs kanten på tv benken. Det er heldigvis kun festet med teip så det er lett å gjøre om.

Lenke til kommentar
Stemmer, jeg går egentlig på 4 avd på jussen i Oslo. Moro å få litt innblikk i det til tider sinnsvake rettssystemet her borte! Glad jeg kjøpte de Beatsene, men de matcher ikke HELT B&W Nautilus 804 som står hjemme! :p

 

 

bra å høre det er flere B&W fans her^^ skulle gjerne hatt 803 men får klare meg med 683 atm:D er ganske overasket over hvor bra de spiller til den prisen

 

kanske du har pics ?:p

 

Stua etter at jeg fikk in 804:

img0298oa.jpg

 

HTM2 kommer inn når jeg kommer hjem fra USA. Den er dessverre i sort, men prisen var for god til å si nei. Har store planer for rommet til sommeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...