Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
støttar dei over, lag den sjølv så får du den akkurat slik du vil ha den :)

 

lurte på ein ting, kor finn eg apple forhandlerar? Er det noko som ligg i Skien? Finner ingenting når eg googlar :dontgetit:

Elkjøp er autorisert forhandler, du har Eplehuset. Humac. Jeg vet ikke om det ligger i skien, men da har du iallefall noe :)

Lenke til kommentar

Jeg har nå flyttet litt på meg (2 meter, til sofaen) - så her kommer to raskt sammensatte bilder for en aldri så liten oppdatering på bulefronten:

 

post-122083-1265752606_thumb.jpg

- Nerdestasjonen. Macbook Pro 15" -> Dell 3007 WFP-HC -> LaCie (S-IPS) 20". Skjermer drevet av en midlertidig maskin (Q6600, ATI 5970, vannkjølt, nok RAM osv). Når jeg sitter i sofaen står bordet helt inntil sofaen, og tastaturet halvveis på fanget - musa i sofaen på en Icemat. Også litt ryddigere vanligvis :p

 

post-122083-1265752632_thumb.jpg

- Baksiden av nerdestasjonen, med PC og rot.

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Jeg har nå flyttet litt på meg (2 meter, til sofaen) - så her kommer to raskt sammensatte bilder for en aldri så liten oppdatering på bulefronten:

*bilde*

- Nerdestasjonen. Macbook Pro 15" -> Dell 3007 WFP-HC -> LaCie (S-IPS) 20". Skjermer drevet av en midlertidig maskin (Q6600, ATI 5970, vannkjølt, nok RAM osv)

 

*bilde*

- Baksiden av nerdestasjonen, med PC og rot.

Nice, Adrian! :D

Litt mye kabelrot, men ellers nydelig ;)

Lenke til kommentar

Flotte greier det der. Men hvordan synes du skjermen fungerer? Verdt å betale et par tusenlapper ekstra for W3008, eller kan man bla. spille på W3007 uten større problemer?

Har ikke vært SÅ kresen på responstid, og alltid syntes min kjære Syncmaster 245B og min gamle 17" med 8ms fungerer bra nok der.

 

Har bare såååååå lyst på 30". :D

 

Her er min bule så langt. Siden bildet ble tatt, så har vel og merke flyttet bakhøyttalerene helt bak i rommet slik at jeg ikke går glipp av surround-opplevelsen når jeg sitter forran PCen, samt at jeg ikke sitter klistret opp i dem til vanlig.

 

Edit: Glemte nesten å nevne at det KUN er snakk om et midlertidig tastatur, da min Razer Tarantula har sneket seg bort til en kompis. :(

(ikke tro jeg bruker slik møll, for det er akkurat det det er!)

post-79251-1265753671_thumb.jpg

post-79251-1265753681_thumb.jpg

Endret av Andrull
Lenke til kommentar
Kanskje jeg poster av min nerdebule også.
Do it!

 

hva bruker du ketshupen til wheelman?:O
Pizza :ph34r:

 

Jeg skal innrømme at jeg faktisk synes det er tøffere ved bordet der du satt før, mest fordi da sto PC-en i et åpent kabinett (eller var det helt uten, på en plate?) - uansett, den råstore skjermen veier opp uansett. Den er faen meg fin.
Den sto på bordet før, ja. Jeg trengte kabinett grunnet kjølinga, da jeg ikke har en 775-luftkjøler :blush:

 

Dette tør eg eigentleg ikkje, men gjer det likevel. Skikkeleg jenterom. Og inga datamaskin heller.

Tenk at rommet mitt ein gong var så ryddig.

Digg rom! FET SENG! :ohmy:

*misunne*

 

Flotte greier det der. Men hvordan synes du skjermen fungerer? Verdt å betale et par tusenlapper ekstra for W3008, eller kan man bla. spille på W3007 uten større problemer? Har bare såååååå lyst på 30". :D
Skjermen er veldig bra. Jeg ga 6000 for min brukt. Den har dog bare en inngang (DVI), så dersom du skal ha mer koblet til anbefaler jeg 3008-modellen. Responstiden er god, og den er perfekt til gaming - ingen ting å klage på. 30" is worth it!!1

 

Slik ser da datahjørnet mitt ut!
Jeg liker det ^^
Lenke til kommentar

får vel bidra med litt bilder jeg osså da:P holder på å pusse opp snart ferdig og da kommer flere pics:D

har malt vegger tak og laget ny vegg. valnøtt parkett + valnøtt lister på gulv:D

gått en del tid og arbeid med å fikse opp skal kjøpe inn ny sofa +seng + garderobeskap og mye mer...

forhåpendligvis blir det shopping til helgen:D

post-118931-1265754048_thumb.jpg

post-118931-1265754101_thumb.jpg

post-118931-1265754123_thumb.jpg

post-118931-1265754142_thumb.jpg

post-118931-1265754155_thumb.jpg

post-118931-1265754173_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Skjermen er veldig bra. Jeg ga 6000 for min brukt. Den har dog bare en inngang (DVI), så dersom du skal ha mer koblet til anbefaler jeg 3008-modellen. Responstiden er god, og den er perfekt til gaming - ingen ting å klage på. 30" is worth it!!1

Tjaa, har egentlig ikke bruk for noe mer enn en DVI, selv om en ekstra HDMI-inngang absolutt ville vært et pluss.

For 6000 så hadde jeg ikke tvilt et sekund! :dribble:

Lenke til kommentar
Skjermen er veldig bra. Jeg ga 6000 for min brukt. Den har dog bare en inngang (DVI), så dersom du skal ha mer koblet til anbefaler jeg 3008-modellen. Responstiden er god, og den er perfekt til gaming - ingen ting å klage på. 30" is worth it!!1
Tjaa, har egentlig ikke bruk for noe mer enn en DVI, selv om en ekstra HDMI-inngang absolutt ville vært et pluss.

For 6000 så hadde jeg ikke tvilt et sekund! :dribble:

Ja, enda bedre var det når den gikk istykker og var dekt av garanti. Så fikk jeg en splitter ny HC-modell (non-HC jeg hadde) tilbake! :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...