Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blitt en tid siden sist jeg har lagt ut bilder av bula mi, og har flyttet et par ganger siden det,

saa er vel kanskje paa tide aa legge inn noen nye :)

 

[ Infected ]

 

Imponerende utstyrspark! :new_woot:

Så litt stusslig ut den d-linken oppå fireboxen der ;)

 

Stakkars lille DLink'en, moden for utskiftning snart den. Klarer bare aa haandtere noen hundre aktive sessions av gangen, og det er jo ikke stort :(, Juniper'en klarer 64.000, saa DLink'en er absolutt en liten flaskehals.

 

Skal investere i to nye brannvegger, Cisco ASA/PIX og en annen etter jul ogsaa :D

 

MvH

[ Infected ]

Ha! hvert borti den før ja.. Dessuten er strømforsyningene i de helt ræva, dør jo etter kort tid. Hadde en DIR-630 selv, helt elendig når det gjelder routing og antall pakker.

 

Investerte nettop i nytt modem/router/wlan da gitt.. Draytek Vigor 2820. Temmelig digg boks med knall ytelse ;)

 

Draytek ser jo meget interresant ut. Har hatt problemer med aa finne respektable xDSL modemer, lurer meg paa om det blir ett Draytek Vigor 100 paa meg etter jul jeg. AA flytte hele administrasjonen og i det hele tatt over paa Juniper'en horest meget meget fristende ut :)

 

MvH

[ Infected ]

Lenke til kommentar

Her er nerdebula mi hjemme ^^

Jeg selvutnevner pc'benken min til å være trådens mest stabile benk: en barstol+planke. Musematten min danner en bro fra bordet til sofaen som da blir nerdesentrum her i huset.

 

Andre bildet viser utsikten fra sofaen av en ny innkjøpt 52" som jeg synes tar seg _svært_ bra ut i min lille bule. *gir fra seg et lite gledeskrik*

post-42197-1228575914_thumb.jpg

post-42197-1228575922_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Er det den modellen (BD) som bruker flere minutter på å starte opp?

Sony BDP-S350 går for å være en av de kjappeste Blu-Ray spillerne som er på markedet per dags dato, i allefall etter det jeg har fått med meg.

 

Nope, det er nok helelr S300 du sikter til. :)

Har selv BDP-S350, og bruker ikke altfor mange sekundene. Merket ivhertfall ikke spesielt forskjell fra en bra DVD-spiller fra Pioneer.

Er nok S300 ja, har du oppgradert din til profile 2.0 Andrull?

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...