Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har gjort bula si klar for julen enda da?

 

Skal henge opp noen lys og gjøre det litt koselig her snart jeg, men syns fortsatt et er litt for tidlig (:

Vi har pynta :wee: Pynta første søndag i advent, så nå er det nisser i hele kåken, i tillegg til adventslys i vinduet og juleduker.

 

Noe sier meg at Eivind ikke pyntet så mye? :p

Lenke til kommentar

Ja, sånn ser det ut hos oss (som da er meg og damen). Dette er stue nummer 1, vi har en til (som dere ser ut døren), men den er for rotete og for lite fotogen til at det er noe jeg gidd å ta med.

 

Planen videre er å ta et stort s/v-bilde og dele det opp i 3 deler, ramme hver del inn og henge de ved siden av hverandre over tv'en. Må bare finne ut hvor jeg kan få skrevet ut noe i rett størrelse og kvalitet (også må jeg vel muligens få tatt bildet, da).

 

Alle stearinlysene er for å holde varmen (fungerer faktisk rimelig greit).

 

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
Ja, sånn ser det ut hos oss (som da er meg og damen). Dette er stue nummer 1, vi har en til (som dere ser ut døren), men den er for rotete og for lite fotogen til at det er noe jeg gidd å ta med.

 

Planen videre er å ta et stort s/v-bilde og dele det opp i 3 deler, ramme hver del inn og henge de ved siden av hverandre over tv'en. Må bare finne ut hvor jeg kan få skrevet ut noe i rett størrelse og kvalitet (også må jeg vel muligens få tatt bildet, da).

 

Alle stearinlysene er for å holde varmen (fungerer faktisk rimelig greit).

 

 

Hvilket objektiv bruker du på kameraet ditt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...