Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker den i grunn ubehandlet jeg.

 

Rommet er ikke så stort, 5 kvadrat bare, men jeg syns jeg har fått mye ut av den lille plassen jeg har, har fått pressa inn en hjemmkino til og med. De bakhøyttalerne som er på det ene bildet, byttes ut til uka, med CV VE-5M, de som er der nå er bare midlertidige. Senteren under skjermen blir også byttet ut med en høyttaler som faktisk er en senterhøyttaler, VE-5C.

Endret av Lefse
Lenke til kommentar

Kjøpte meg "nye" høytalere i går.. I'm in love!

 

post-34143-1202077759_thumb.jpg

Cerwin-Vega AL-1000

Man kan si mye stygt om Cerwin-Vega, og jeg vet selv at de fleste modellene høres helt rævva ut, men AL- modellene er det beste av CV man får, når det kommer til lydkvalitet.

 

post-34143-1202077772_thumb.jpg

Har ikke kjøpt ny forsterker enda, men kjører de nå på en gammel, sinnsyk Fisher 160W Intigerert forsterker.

Denne forsterkeren har imponert meg noe utrolig.

 

post-34143-1202077779_thumb.jpg

 

post-34143-1202077787_thumb.jpg

 

Hærlig helg..

Lenke til kommentar

@aGal: Najs pc plass :D Deilig PC, über najs skjerm og pheet modda MX518? :D Kult ;)

 

Jeg har fått veggfeste til TV'en min nå! 270 kr hos Biltema, og jeg ser ikke noe galt med det festet :p:D

Fikk også endel filmer av pappa i dag(400 stk, tho sett nesten alle av de), så blir endel film kvelder fremover :) Så Full Metal Jacket i digitalisert og remastret utgave i dag, ahhh, så deilig i oppskalert til 720p på min TV :D *Elsk*

DSC00471.jpg

DSC00477.jpg

DSC00474.jpg

PS: Kabel rydding vil skje etter jeg har fått en egen HDMI kabel til PC-en(skifter mellom PC-en og 360'n :p)

Kommer også forsterker og høytallere etter hvert, tror dere disse er bra: ? :)

http://www.circuitcity.com/ssm/Sony-Booksh...roductDetail.do

http://www.circuitcity.com/ssm/Sony-SA-W25...roductDetail.do

Lenke til kommentar
FIKK DU FIRE HUNDRE DVD-er?!
håper de er fra kina til 10 kr stk så det bliir 4000 og ikke norske til 100-150 til da 40000+!

 

Hehe, Pappa har samlet DVD-er i 5 år nå, og han har brukt i snitt 100 kr pr DVD, så han har brukt 40000 kr på det ja :p Men, nå har han ikke plass til de noe mer, så jeg fikk de, så skal jeg selge de for 20-30 kr stk, så da vil jeg tjene ca 10000 kr :) Pengene skal gå til billappen da :D

Lenke til kommentar
FIKK DU FIRE HUNDRE DVD-er?!
håper de er fra kina til 10 kr stk så det bliir 4000 og ikke norske til 100-150 til da 40000+!

 

Hehe, Pappa har samlet DVD-er i 5 år nå, og han har brukt i snitt 100 kr pr DVD, så han har brukt 40000 kr på det ja :p Men, nå har han ikke plass til de noe mer, så jeg fikk de, så skal jeg selge de for 20-30 kr stk, så da vil jeg tjene ca 10000 kr :) Pengene skal gå til billappen da :D

 

Hørtes ganske fett ut :new_woot:

 

Bilde :dribble:

Lenke til kommentar
@aGal: Najs pc plass :D Deilig PC, über najs skjerm og pheet modda MX518? :D Kult ;)

 

Takker, er en mx510.

 

Du har nice bule du og, litt mye kabler :p:D

 

EDIT: Skal se om jeg får skaffa meg noen høyttalere om 1-2 måneder, kikket litt på Empire R1900TII. Noen som har erfaringer med disse ? (svar meg på PM så det ikke blir så mye OT i tråden)

Endret av aGal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...