Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mange fine rom i denne tråden, men når jeg tenker meg om burde den heller hete noe a-la "Tråden for gutter med for mye penger og fritid". :p:innocent:

 

Er ikke "nerdebula" ille nok for deg? :p

 

Hehe, det er heilt sikkert godt nokk ;) Men han har eit godt poeng: "Tråden for gutter med for mye penger...." Det ser ut som nokon har invistert ein halv formue i ein del ein faktisk ikkje har bruk for, som ivertfall ikkje eg har bruk for. Ser også ut som om nokon eller mange har brukt den andre halvdelen av formuen i leige av vakse/ryddehjelp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Det ser ut som nokon har invistert ein halv formue i ein del ein faktisk ikkje har bruk for, som ivertfall ikkje eg har bruk for. Ser også ut som om nokon eller mange har brukt den andre halvdelen av formuen i leige av vakse/ryddehjelp.

Når interressen er stor nok og du bruker veldig mye tid foran tv og pc som sikkert mange her gjør, er det så absolutt ikke bortkastet.

 

Men skjønner hva du mener. Selv så angrer jeg litt en gang i blant på at jeg har brukt så mye penger (selv om det ikke er problemet når jeg ikke har noen utgifter :p). Spesielt på grunn av at jeg har alt for lite tid til å bruke det noe særlig. :--/

 

Ser også ut som om nokon eller mange har brukt den andre halvdelen av formuen i leige av vakse/ryddehjelp.

Den blir litt feil.

Det er heller mange som bør bruke penger på vaske- og ryddehjelp. Å holde det ryddig og rent er ikke noe problem hvis du ikke slenger ting rundt deg og plukker det sjeldent opp.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Hehe, det er heilt sikkert godt nokk ;) Men han har eit godt poeng: "Tråden for gutter med for mye penger...." Det ser ut som nokon har invistert ein halv formue i ein del ein faktisk ikkje har bruk for, som ivertfall ikkje eg har bruk for.

Noen eksempler? Kan ikke si at jeg har sett så mange "rikmanns" buler i denne tråden her faktisk. Er jo mest gutterom hjemme hos mor og far med billige men store høyttalere og en ok pc eller to, altså et helt normalt gutterom.

 

Ser også ut som om nokon eller mange har brukt den andre halvdelen av formuen i leige av vakse/ryddehjelp.

Folk tar jo selvsagt bilde etter de har rydda og vaska, noe de fleste normale folk gjør en gang i blant hvertfall. ;)

Lenke til kommentar
Hehe, det er heilt sikkert godt nokk ;) Men han har eit godt poeng: "Tråden for gutter med for mye penger...." Det ser ut som nokon har invistert ein halv formue i ein del ein faktisk ikkje har bruk for, som ivertfall ikkje eg har bruk for.

Noen eksempler? Kan ikke si at jeg har sett så mange "rikmanns" buler i denne tråden her faktisk. Er jo mest gutterom hjemme hos mor og far med billige men store høyttalere og en ok pc eller to, altså et helt normalt gutterom.

 

Ser også ut som om nokon eller mange har brukt den andre halvdelen av formuen i leige av vakse/ryddehjelp.

Folk tar jo selvsagt bilde etter de har rydda og vaska, noe de fleste normale folk gjør en gang i blant hvertfall. ;)

 

Den er jeg enig i! Men hoss meg finner du hvertfall ikke rot! rydder hverken når jeg skal ta bilde eller ei ;) Men må jo takke vaskedama litt å da :p

De eneste gangene det er rot her, er når det kommer nye ting! Da ligger esker og slenger rundt omkring :p

Endret av HighlineDSG
Lenke til kommentar
Hehe, det er heilt sikkert godt nokk ;) Men han har eit godt poeng: "Tråden for gutter med for mye penger...." Det ser ut som nokon har invistert ein halv formue i ein del ein faktisk ikkje har bruk for, som ivertfall ikkje eg har bruk for.

Noen eksempler? Kan ikke si at jeg har sett så mange "rikmanns" buler i denne tråden her faktisk. Er jo mest gutterom hjemme hos mor og far med billige men store høyttalere og en ok pc eller to, altså et helt normalt gutterom.

 

Ser også ut som om nokon eller mange har brukt den andre halvdelen av formuen i leige av vakse/ryddehjelp.

Folk tar jo selvsagt bilde etter de har rydda og vaska, noe de fleste normale folk gjør en gang i blant hvertfall. ;)

 

 

Har dessuten sitt fleire med 4 PC`er.. Det er vel i overkant av kva ein kan betjene på ein gang. Og det er ikkje alle som har eit råskinn av ein prosjektor, ein data med to skjermer osv.. Folk har ulik økonomi, men nokk om det. Rydda og vaksa inniblant ja. Det hender nå eit par ganger i året, ryddinga om ikkje noko anna. ;)

Endret av katet
Lenke til kommentar
Hehe, det er heilt sikkert godt nokk ;) Men han har eit godt poeng: "Tråden for gutter med for mye penger...." Det ser ut som nokon har invistert ein halv formue i ein del ein faktisk ikkje har bruk for, som ivertfall ikkje eg har bruk for.

Noen eksempler? Kan ikke si at jeg har sett så mange "rikmanns" buler i denne tråden her faktisk. Er jo mest gutterom hjemme hos mor og far med billige men store høyttalere og en ok pc eller to, altså et helt normalt gutterom.

 

Ser også ut som om nokon eller mange har brukt den andre halvdelen av formuen i leige av vakse/ryddehjelp.

Folk tar jo selvsagt bilde etter de har rydda og vaska, noe de fleste normale folk gjør en gang i blant hvertfall. ;)

 

 

Har dessuten sitt fleire med 4 PC`er.. Det er vel i overkant av kva ein kan betjene på ein gang. Og det er ikkje alle som har eit råskinn av ein prosjektor, ein data med to skjermer osv.. Folk har ulik økonomi, men nokk om det. Rydda og vaksa inniblant ja. Det hender nå eit par ganger i året, ryddinga om ikkje noko anna. ;)

 

...og folk har ulike interesser. Man bruker gjerne pengene ulikt med tanke på interesse. En som har gitar som hobby bruker mange tusen kroner på dette, og kjøper seg en allround pc. Jeg for eksempel som liker pc, kjøper meg pc med tilbehør til mange tusen kroner, og en billig gitar (tok poenget?).

 

Og til det med 4 PC-er. Selv har jeg tatt et slikt bilde, som selvfølgelig er bare tull. Folk med 4 laptoper og en stasjonærpc på pulten driver enten med folding eller tar et tullebilde, hva ellers? Jeg kan strengt tatt ikke se for meg personer som har behov for fire laptoper på samme pult.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
=Øyvind=, nye bilder av bula di eller? :D

Hukser den digge kroken med sofa, prosjektor og Xbox 360 :)

:green: Nei dessverre. Den er så digg at ikke mye er blitt forandret.

 

Eneste i det siste er en ny pc og ny skjerm for noen måneder siden.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Hehe, det er heilt sikkert godt nokk ;) Men han har eit godt poeng: "Tråden for gutter med for mye penger...." Det ser ut som nokon har invistert ein halv formue i ein del ein faktisk ikkje har bruk for, som ivertfall ikkje eg har bruk for.

Noen eksempler? Kan ikke si at jeg har sett så mange "rikmanns" buler i denne tråden her faktisk. Er jo mest gutterom hjemme hos mor og far med billige men store høyttalere og en ok pc eller to, altså et helt normalt gutterom.

 

Ser også ut som om nokon eller mange har brukt den andre halvdelen av formuen i leige av vakse/ryddehjelp.

Folk tar jo selvsagt bilde etter de har rydda og vaska, noe de fleste normale folk gjør en gang i blant hvertfall. ;)

 

 

Har dessuten sitt fleire med 4 PC`er.. Det er vel i overkant av kva ein kan betjene på ein gang. Og det er ikkje alle som har eit råskinn av ein prosjektor, ein data med to skjermer osv.. Folk har ulik økonomi, men nokk om det. Rydda og vaksa inniblant ja. Det hender nå eit par ganger i året, ryddinga om ikkje noko anna. ;)

 

...og folk har ulike interesser. Man bruker gjerne pengene ulikt med tanke på interesse. En som har gitar som hobby bruker mange tusen kroner på dette, og kjøper seg en allround pc. Jeg for eksempel som liker pc, kjøper meg pc med tilbehør til mange tusen kroner, og en billig gitar (tok poenget?).

 

Og til det med 4 PC-er. Selv har jeg tatt et slikt bilde, som selvfølgelig er bare tull. Folk med 4 laptoper og en stasjonærpc på pulten driver enten med folding eller tar et tullebilde, hva ellers? Jeg kan strengt tatt ikke se for meg personer som har behov for fire laptoper på samme pult.

 

Mange QUOTE`er her.. Ja eg tok poenget. Og du har rett i det. Og er enig att dei med 4PC `er på ein pult har teke tullebilete, og eg reknar med dei fleste maskinene er i det billigaste laget så.

Lenke til kommentar
Jeg kan strengt tatt ikke se for meg personer som har behov for fire laptoper på samme pult.

Multitasking er det visst dem kaller det.

 

Kanskje ikke akkurat laptoper, men det er jo morro med mange maskiner da :new_woot:

 

Multitasking er jo best på en pc. Svært upraktisk å jobbe på et par laptopper isteden for en PC, derfor kan jeg ikke se for meg noen som virkelig benytter seg av det.

 

Forsåvitt enig i at det er gøy med mange maskiner da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...