Gå til innhold

Stacker diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes at du først bør ta kontakt med Komplett og komme med priser slik som det er i Theo343 sin tråd, så kan vi se hvor mange trengs får å oppnå "kritisk punkt" hvor prisen blir lavere. På denne måten kan du tiltrekke flere til å melde seg inn (synes jeg).

 

F.eks.

10 - 20 stk. - 150kr. i avslag

21 - 40 stk. - 200kr. i avslag

osv.

 

Jeg er også interessert i den, men er nysgjerrig på prisen.

Lenke til kommentar

Standpunktene er uforandret

 

Skall dette diskuteres bruk en annen post!

 

 

Jeg kontakter komplet på mail kl 22.00 tar med dem på listen-får jeg ikke tilbud under 1000kr dropper jeg det

 

Etter det kan du godt ta over videre forhandlinger, men innen den tid kjører jeg mitt løp

 

IKKE mer spam

 

Er klar over det er godt ment - men jeg ønkser å ha det slik

Lenke til kommentar

Har lyst på ett jeg og .. men for å være helt ærlig tror jeg neppe du får noe særli tilbud på 10 kabinetter.. ikke 400 kr iaffal. den andre tråden var det jo 50+ som skulle ha.

 

men er med jeg , om får et under tusen :) jeg handler altid uten moms på pc deler.. men det ble over tusen kr selv uten moms så, hvorfor ikke. verdt et forsøk!

Lenke til kommentar
Har lyst på ett jeg og .. men for å være helt ærlig tror jeg neppe du får noe særli tilbud på 10 kabinetter.. ikke 400 kr iaffal. den andre tråden var det jo 50+ som skulle ha.

 

men er med jeg , om får et under tusen :) jeg handler altid uten moms på pc deler.. men det ble over tusen kr selv uten moms så, hvorfor ikke. verdt et forsøk!

Her er har alle sagt de skal være med til en avtalt pris, 30 av folka i den andre tråden trakk seg. Stacker er ett populært kabinett. I bigwater-tråden tok det lang tid før de nådde 50. Og der ble 200 revet bort på en time midt på natta. Tror det er flere enn bare oss som gjerne vil se ett tilbud på stacker.

 

AtW

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle sende pm til dere om å slette postene før det videre diskusjon(men for sent), jeg har oppdatert føsrte post vedrørendet spørsmål om farge

 

 

Har dere spørmål om opplegget send meg en pm, så svarer jeg.

 

Vær vennlig å slett poster som ikke innholder direkte interesser for tilbud på stacker, så tar vi resten over pm.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...