Gå til innhold

Stacker diskusjon


Anbefalte innlegg

http://komplett.no/k/ki.asp?sku=303325&cks=SER

 

ahhh det er fordi tilbudet ikke varer lenger en til i dag

 

 

skall jeg stoppe tråden?

Jeg trur det kan være smart før den sklir enda mer ut :roll:

Hvorfor det? Om den sklir mer ut kan han vel stoppe den da, og hvis folk faktisk leser det som er skrevet før de poster, så slipper vi kanskje mer tull (og det gjelder deg også ja ;))

 

AtW

Jeg har da ikke skrevet noe tull. Kanskje du skal lese litt også før du poster? :p

Det har vært noen misforståelser ja, men ikke noe tull fra min side.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden jeg ikke har mer å bidra med, saken er ferdig, har jeg bedt om stenging av tråden.

 

Det er ingenting i veien for å starte nye diskusjoner rundt pris osv, men denne posten er personlig å krever mine svar.

 

Må bruke tid på cisco nå!

Kan du ikke bare edite den første posten litt, og melde deg ut av tråden? Er ingen vits å stenge en levende tråd fordi du ikke ønsker å diskutere lenger, det er mange som har interesse av tråden

 

AtW

Lenke til kommentar
Så netshop.no kun hadde STC-T01-UK til tilbudet, så da

måtte jeg avbestille det hele, jeg skal kun ha STC-T01!

 

Så utrolig synd!   :thumbdown:

Ehh... Du ser hva folk skriver?

 

Og har du fått med deg at STC-T01 er helsølv, mens STC-T01-UK er det sorte?

 

Sies at man får det i helvsølv fra netshop... Ingen vet ennå......

 

Edit:

 

Og nei, jeg har ennå ikke mottatt svar på hverken mail eller pm fra netshop........... :thumbdown:

Feil!

 

STC-T01-UK er sølv hele veien(bortsett fra sort front som ALLE fargealt. har, kan det missforstås?). Se min post. Jeg fikk STC-T01-UK levert som kun sølv(med sort front som alle fargealt. har)! Og det er samme varenr som nå står på tilbudet dere får.

 

Ergo får dere sølvkabinett hvis ikke Netshop roter noe forferdelig.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg har heller aldri snakket fargen på brønnene i fronten, den er sort på alle alternativene. Det ser jo alle på siden til coolermaster? Jeg skjønner ikke at noen kan ha klart å missforstå det.

 

Vi snakker kun om fargen på metallet på siden og toppen! Jeg kommenterte en som sa at UK var helssort og ikke UK var sølv! Noe som var feil.

 

Så hvordan kan man da missforstå meg?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
jeg forstod det

 

men mange gjordet ikke det dessverre

Det får man ta på egen regning, det blir litt som å tro at man får en bil med røde dekk. Alle kabinettene på Coolermaster sidene er sorte i front, så når man snakker om farge så er det slik de er vist på siden. Noe jeg tok som en selvfølgelighet.

 

Beklagelig hvis det har skjedd, men jeg fatter ikke hvordan.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Endelig avklaring på farge.

Dere får ikke den sorte, men den som er helt sølv. Det jeg fikk i forrige uke hadde følgende på ordrebekreftelsen.

Cooler Master Stacker Fulltower Kabinett

STC-T01-UK Sort/Sølv

Og dette er sølv hele veien.

Førstemann som mottar sitt må gjerne bekrefte dette så jeg ser at de ikke har sendt meg feil.

Untatt drevdekslene da, som fortsatt er svarte regner jeg med?

 

AtW

Ja drevdekslene er svarte på alle fargealternativene. Derfor trodde jeg ingen kunne klare å missforstå "helsølv". Men greit jeg skal ta kritikk for den hvis det var mulig å missforstå utfra hva man ser på sidene til Coolermaster.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Så netshop.no kun hadde STC-T01-UK til tilbudet, så da

måtte jeg avbestille det hele, jeg skal kun ha STC-T01!

 

Så utrolig synd!  :thumbdown:

Ehh... Du ser hva folk skriver?

 

Og har du fått med deg at STC-T01 er helsølv, mens STC-T01-UK er det sorte?

 

Sies at man får det i helvsølv fra netshop... Ingen vet ennå......

 

Edit:

 

Og nei, jeg har ennå ikke mottatt svar på hverken mail eller pm fra netshop........... :thumbdown:

Feil!

 

STC-T01-UK er sølv hele veien(bortsett fra sort front som ALLE fargealt. har, kan det missforstås?). Se min post. Jeg fikk STC-T01-UK levert som kun sølv(med sort front som alle fargealt. har)! Og det er samme varenr som nå står på tilbudet dere får.

 

Ergo får dere sølvkabinett hvis ikke Netshop roter noe forferdelig.

Men har du kikka på CM`s sider? Virker ikke sånn, for der heter alle 3 noe forskjellig......

Lenke til kommentar

Caddy:

Har jeg sagt at alle heter det samme? Jeg sier bare at det Netshop har i sortimentet sitt som -UK er sølv utgaven. Jeg bestilte -UK fra Netshop og fikk sølv(med sort front selvf.)

 

Jeg synes det ville være rart hvis netshop endrer farge på samme prodnr i sin webshop. Jeg kan godt legge ut kopi av min ordrebekreftelse og ta bilde av kabinettet mitt så er det ingen tvil. -UK=sølv og sort front hos Netshop.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jepps, netshop må ha missforstått eller sendt meg feil. Fordi jeg trodde jeg skulle få det sorte, helt til jeg fikk bekreftet av dem at det var sølv.

 

Så hvis dere får sort med samme produktnr. så hadde jeg satt pris på om jeg fikk vite det, fordi da skal jeg ta kontakt med Netshop og høre om jeg ikke kan få byttet.

 

For jeg ønsket sort utfra produkt -UK nummeret på min ordrebekreftelse. Men på en annen side. Kanskje jeg bare skal gi f... er så dumt å montere over alt i etterkant :(. Må jo ha det inn nå.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Netshop oppgir feil modellnummer på det kabinettet, men du har fått det som er avbildet på sidene deres. Hvis du sjekker esken på kabinettet står det ganske sikkert STC-T01-UW1 slik som her:

 

http://www.psdata.no/ps.asp?it=110948&mlevel=

 

og det sorte heter STC-T01-UK slik som her:

 

http://www.psdata.no/ps.asp?it=110949&mlevel=

 

:D til PSDATA som har fått det riktig.

 

 

Har lyst på det sorte jeg, men jeg har ikke lyst på noen av de psuene de har på psdata så det blir nok netshop uansett.

Lenke til kommentar

Stemmer det Toffa, esken siker faktisk korrekt(det du nevnte). Synes det er veldig villedende at de oppgir så feil produktnr. på Netshop... Det kan jo være flere enn meg som mottar feil farge og blir sittende med skjegget i postkassa fordi det koster for mye å sende i retur.. Samt et det tar mye tid.

 

Men!

Netshop skal ha takk for King Size Lion de la med hehe.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...