Gå til innhold

Stacker diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det en time igjen for dem som er satt på vent i min første post til å bestemme seg. Tallet ser meget bra ut i mine øyne, 15 sikkre kjøpere er bra, om vi får med de siste 6 blir det knall.

 

Kommer til å nevne "tenkerne" i e-mailen, men må først å fremst konsentrerer meg om de som er sikkre.

 

Dette ser bra ut :yes:

 

Ps:OM noen kunne sendt en pm til "tenkerne" om at tiden snart er ute haddet det vært flott, da jeg ikke har tid til det nå selv.

Lenke til kommentar
Nå er det en time igjen for dem som er satt på vent i min første post til å bestemme seg. Tallet ser meget bra ut i mine øyne, 15 sikkre kjøpere er bra, om vi får med de siste 6 blir det knall.

 

Kommer til å nevne "tenkerne" i e-mailen, men må først å fremst konsentrerer meg om de som er sikkre.

 

Dette ser bra ut :yes:

 

Ps:OM noen kunne sendt en pm til "tenkerne" om at tiden snart er ute haddet det vært flott, da jeg ikke har tid til det nå selv.

Joda 16 stk på ett døgn er ok det, hadde sikkert fått flere om vi hadde blestet tråden litt mer, og gått litt lengre tid, men vi kan jo nevne det for komplett, og at vi skal lagae litt mer ståk om tilbudet faktisk kommer på banen :)

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...