Gå til innhold

Designet på overklokking.no


Anbefalte innlegg

Det har i laaaang tid vert snakk om at dere skal ha dere nytt design.

 

Hva med å prate med noen av web-designerne på programmer.no og tilby den som lager best utkast jobben? Betale noen tusenlapper, så tror jeg nok det er flere som vil ha jobben der borte ;) Mange av de som henger der er folk med stor kompetanse!

 

Hva syntest dere andre om forslaget?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi venter på noen utspill fra firmaet som gjør jobben for oss. Vi kommer ikke til å lansere nytt design før vi har en 100% strøken løsning, både utseendemessig og teknisk.

Jeg hadde håpet at vi skulle få lagt ut nytt design til årsskiftet 04-05, men dessverre rakk vi ikke det. :(

 

Så snart vi er enige om at design-prosessen er avsluttet, lover jeg å vise dere et bilde av i alle fall deler av designet. Noen "rosiner" må man vel få lov å gjemme litt på... ;)

Lenke til kommentar
Vi venter på noen utspill fra firmaet som gjør jobben for oss. Vi kommer ikke til å lansere nytt design før vi har en 100% strøken løsning, både utseendemessig og teknisk.

Jeg hadde håpet at vi skulle få lagt ut nytt design til årsskiftet 04-05, men dessverre rakk vi ikke det. :(

 

Så snart vi er enige om at design-prosessen er avsluttet, lover jeg å vise dere et bilde av i alle fall deler av designet. Noen "rosiner" må man vel få lov å gjemme litt på... ;)

mm, selvfølgelig skal dere få gjemme litt på "rosinene" deres ;)

 

Men har du en mulighet til å gi oss en pekepin på hvor langt dere har kommet, eventuelt noen bilder?

 

Det hadde vært utrolig artig å få se litt av utkastet :yes:

Lenke til kommentar

Designet er ferdig, med unntak av små justeringer. Det som for en stor del gjenstår, er å sette sammen selve websidene (XHTML + CSS & PHP).

 

Bilder får dere ikke. Ennå. :)

 

Avstemning (også kalt poll) vil selvfølgelig bli satt opp, men ikke nødvendigvis i forbindelse med nytt design. Poll er noe jeg håper på å få gjort de nærmeste dagene, ettersom jeg kommer til å bli sykemeldt noen dager.

Lenke til kommentar
Designet er ferdig, med unntak av små justeringer. Det som for en stor del gjenstår, er å sette sammen selve websidene (XHTML + CSS & PHP).

 

Bilder får dere ikke. Ennå. :)

 

Avstemning (også kalt poll) vil selvfølgelig bli satt opp, men ikke nødvendigvis i forbindelse med nytt design. Poll er noe jeg håper på å få gjort de nærmeste dagene, ettersom jeg kommer til å bli sykemeldt noen dager.

Flotters at designet er nesten klart :fun:

 

Lykke til på sykethuset (eller om det er noe annet som skal gjøres under sykemeldinga)

Lenke til kommentar

den nåværende logoen ser ut som den er laget av en femtenåring på begynnelsen av 90 tallet.. håper inderlig de har oppdatert den! men regner selvsagt med at de beholder konseptet fortsatt..

 

hadde ikke forventet en sånn uttalese fra en designer, kanskje det var ironi?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...