Gå til innhold

Designet på overklokking.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Nei DET kan jeg ikke love!

Det er tross alt ikke jeg som jobber med det, (heldigvis!) Men er vi heldige, så kan det hende at det dukker opp noe nytt ganske snart, i alle fall i løpet av april!

Og da har jeg vært ganske romslig i mine antakelser, synes jeg.......

Lenke til kommentar
"Vanedyr" som vi er, så vil vel noe nytt skurre litt til å begynne med. Dessuten er jo ikke alt helt ferdig da!

 

Men det kunne vel være en idé å påpeke hva som ikke falt i smak, Kverna og Swag?

Vel, det jeg reagerer sterkest på er fargen på menyteksten. Den drukner helt bort fordi reklamene er så fargerike. Det eneste jeg "ser" på siden er banneren og reklamen. Sikkert en enkel sak å fikse. :) Hva er forresten den "O'en" på høyre side på banneren? Får den ikke helt til å stemme med resten av designet.

 

Nå skal det legges til at jeg eier ikke peil på webdesign, men jeg ser hva jeg liker og ikke. ;)

Lenke til kommentar

Syns dette nye designet var fint jeg, og hvorfor klage på alting? Hvorfor skal det være så "stilrent" liksom? Fint med ting som bryter det... stilrene.. Som den O saken på logoen... Hadde vel blitt ganske nakent uten noenting der?

 

min mening i allefall -Thor

Lenke til kommentar
Syns dette nye designet var fint jeg, og hvorfor klage på alting? Hvorfor skal det være så "stilrent" liksom? Fint med ting som bryter det... stilrene.. Som den O saken på logoen... Hadde vel blitt ganske nakent uten noenting der?

 

min mening i allefall -Thor

Det var ikke for å klage, bare for å ytre min mening. Hva er vitsen med et forum ellers?

Lenke til kommentar
Syns dette nye designet var fint jeg, og hvorfor klage på alting? Hvorfor skal det være så "stilrent" liksom? Fint med ting som bryter det... stilrene.. Som den O saken på logoen... Hadde vel blitt ganske nakent uten noenting der?

 

min mening i allefall -Thor

Det var ikke for å klage, bare for å ytre min mening. Hva er vitsen med et forum ellers?

ikke sant :p

 

btw: kjett om vi alle hadde den samme meningen om alt... ;) :!:

Lenke til kommentar

Swag:

Må si meg enig i det med menyteksten ja. Den er vel litt i blasseste laget, i forhold til resten?

"O"en til høyre kan vel sikkert også sløyfes, da blir banneren litt "renere" også?

 

Tilbakemeldinger om slikt vil helt sikkert bli satt pris på, fint at du tok deg tid til å svare! :yes:

Lenke til kommentar
Swag:

Må si meg enig i det med menyteksten ja. Den er vel litt i blasseste laget, i forhold til resten?

"O"en til høyre kan vel sikkert også sløyfes, da blir banneren litt "renere" også?

 

Tilbakemeldinger om slikt vil helt sikkert bli satt pris på, fint at du tok deg tid til å svare! :yes:

Vi er inne på samme tanke der ja. :)

 

Skulle naturligvis begrunnet svaret mitt når jeg kommenterte siden første gang. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...