Gå til innhold

Designet på overklokking.no


Anbefalte innlegg

OMGWTFBBQ!?!?!?!?!?!?!?

 

HVEM FAEN HAR ØDELAGT OK.NO?!?!?

 

det derre var stygt. med stor s. og stor tygt og. og hva faen er greia med den derre prisguide greien? den prisguiden hadde jeg ikke brukt om jeg så fikk betalt for den, så elendig er den. FÅ TILBAKE DEN GAMLE DESIGNEN!!!

 

 

edit: fra nå av er startsiden min direkte inn til forumet, fram til det her blir fiksa.

Endret av Kimius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vennligst fortsett denne diskusjonen i tråden som har blitt opprettet i forbindelse med utlegging av nytt design - da blir det MYE lettere å holde trådene samlet her (phun not intended).

Ny tråd:

http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=397242

 

Kimius: Med det ordvalget der og den holdningen du viser, kan du like gjerne holde helt kjeft. Jeg gidder i alle fall ikke å høre på den slags pisspreik, comprende?

Det gamle designet vil UANSETT ikke bli tatt tilbake. Det er dødt, utgått på dato, historie. Kort sagt: GONE.

Og - det ER jo mulig å gi ting en sjanse før man dømmer det nord og ned, ikke sant....?

 

Denne tråden stenges.

Lenke til kommentar

Bare å ignorere sånt, Skrue.

Det blir omtrent like seriøst å si slikt som hvis jeg sendte et brev til kommunen her der jeg sier at jeg nekter å kjøre i bygatene hvis de setter ned fartsgrensen til 30 km/h over hele linja. Resultatet vil i alle fall bli det samme: ikke en døyt bryr seg om et så tåpelig utsagn... :D

 

Men - nå glemmer vi denne tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...