Gå til innhold

Designet på overklokking.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Vi kaster ikke det gamle designet på båten - alle gamle artikler som ikke ligger i publiseringssystemet vil fortsatt ha den gamle layout'en. Men vi er stort sett ferdige med å legge alt gammelt materiale inn i databasen slik at det skal være lettere tilgjengelig.

 

En litt større sniktitt av det nye designet kan dere forresten se i avataren min. :)

Lenke til kommentar
Vi kaster ikke det gamle designet på båten - alle gamle artikler som ikke ligger i publiseringssystemet vil fortsatt ha den gamle layout'en. Men vi er stort sett ferdige med å legge alt gammelt materiale inn i databasen slik at det skal være lettere tilgjengelig.

 

En litt større sniktitt av det nye designet kan dere forresten se i avataren min. :)

ah, jeg gleder meg :D

Lenke til kommentar
Vi kaster ikke det gamle designet på båten - alle gamle artikler som ikke ligger i publiseringssystemet vil fortsatt ha den gamle layout'en. Men vi er stort sett ferdige med å legge alt gammelt materiale inn i databasen slik at det skal være lettere tilgjengelig.

 

En litt større sniktitt av det nye designet kan dere forresten se i avataren min. :)

Kan vi ikke få en LITT større sniktitt enn det?? eller ihvertfall en annen del av designet?? gleder meg som en unge :dribble:

Lenke til kommentar

ligner ikke så veldig akkurat. eneste likheten er jo at det en rød o.

 

Overklokkings o'en er jo en helt annen font og har en helt annen rødfarge, hvit outline, annerledes highlight og skygge, samt at den har et "speedometer" inni seg.

 

ikke så mye likheter vil jeg nå påstå.. ;)

Lenke til kommentar
ligner ikke så veldig akkurat. eneste likheten er jo at det en rød o.

 

Overklokkings o'en er jo en helt annen font og har en helt annen rødfarge, hvit outline, annerledes highlight og skygge, samt at den har et "speedometer" inni seg.

 

ikke så mye likheter vil jeg nå påstå.. ;)

ok, beklager frøken pirke.

Bare det første som slo meg når jeg så den var Opera.

 

Beklager

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...