Gå til innhold

Final Beta; Nå er det i gang!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er et ENORMT raid på server 8 !! Skal legge ut bidler etterpå :D

Jaa.. jeg var ved Crossroads fra et quests jeg.. det var kos det.. plutslig sto 10 NE rundt meg. :ohmy:

 

RAID RAID RAID.. hørte at hele XR samla seg og tok dem til slutt da..

 

:D

 

<- troll

Jeg var en av Night Elves :D

 

Vi var 40 stk som kom til Crossroads pga Horde kom opp til Ashenvale først. Vi jaga de vekk og kom ned og tok knekken på en del (etter serveren knelte totalt) og stakk når XR kom.

 

De fulgte etter oss og vi jaga mesteparten vekk i Astranaar. Noen snek seg unna og prøvde å dra opp til Darkshore helt til SOE kom og knakk hele gjengen :D

Lenke til kommentar
Så flott, nå er det fjerde gangen jeg blir disconnected. Nå er det faen med på tide å fikset denne h@lvetes linja mi. Får stikke ned i byen å handle inn noen forgrenere, dette takler jeg ikke lenger. :wallbash::wallbash::realmad:

Alle blir disconnecta av og til. Jeg blir hvertfall det og det er ikke no galt med linja mi. Er det ikke bare å rejoine da? Tar 10 sekunder...

Lenke til kommentar
Det er et ENORMT raid på server 8 !! Skal legge ut bidler etterpå :D

Jaa.. jeg var ved Crossroads fra et quests jeg.. det var kos det.. plutslig sto 10 NE rundt meg. :ohmy:

 

RAID RAID RAID.. hørte at hele XR samla seg og tok dem til slutt da..

 

:D

 

<- troll

Jeg var en av Night Elves :D

 

Vi var 40 stk som kom til Crossroads pga Horde kom opp til Ashenvale først. Vi jaga de vekk og kom ned og tok knekken på en del (etter serveren knelte totalt) og stakk når XR kom.

 

De fulgte etter oss og vi jaga mesteparten vekk i Astranaar. Noen snek seg unna og prøvde å dra opp til Darkshore helt til SOE kom og knakk hele gjengen :D

Hva er ditt nick ingame?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...