Gå til innhold

Final Beta; Nå er det i gang!


Anbefalte innlegg

er beta testingen helt stengt nå for oss andre? Hørte med EB games i stad og dem sa dem var helt utsolgt så.. Synd for meg som fik lyst til og teste det ut nå :(

nei det er ikke synd på deg, for du hadde nesten 1 og en halv måned på å skaffe betakit før testen startet. Rart at alle plutselig vil spille etter den har begynt. :nei:

det er først de siste dagene jeg har hørt om World Of Worldcraft og fanget oppmerksomheten min mot den. Hadde jeg vist at jeg hadde 1 og en halv mnd på meg så hadde jeg jo skaffet meg den i tide. Men som sakt, jeg hørte om dette spillet først denne uka.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe oi så lenge siden, da må det være bra ;) Ja greit dere vinner, ikke synd på meg, synd på dere :p hehe

Hmm... Synd på oss? Fordi vi får spilt WoW nå? :huh:

 

Hehe.. trøst deg med at retailen av spillet antageligvis er ute om en måned eller så. Er ikke SÅÅ lenge å vente liksom, i motsetning til oss som har ventet en del år på dette spillet :)

Lenke til kommentar
hehe oi så lenge siden, da må det være bra ;) Ja greit dere vinner, ikke synd på meg, synd på dere :p hehe

Hmm... Synd på oss? Fordi vi får spilt WoW nå? :huh:

 

Hehe.. trøst deg med at retailen av spillet antageligvis er ute om en måned eller så. Er ikke SÅÅ lenge å vente liksom, i motsetning til oss som har ventet en del år på dette spillet :)

hehe det var det jeg mente, dem som har ventet i mange år og kansje dem som enda venter? Men men uansett vi får alle spillt det, og da skal det bli kamp der ute :) Venter i spenning i mens, håper det bare er en mnd vente tid da. Blir alltid så rastløs ;)

Lenke til kommentar
Hehe, tipper Aasgaard kjenner igjen ihvertfall litt av den char'en der ;)

 

Den ser veldig "klipp-og-lim" ut...

Tror at det er den cursen han har på seg som gjør det, men trodde ikke at vanlige mobs kunne gjøre noe slikt...

det er mobs'a i den questen han nettopp har gjort som gjør dette med deg. Curse of the Eye heter det, og du gjør mindre skade og blir seende ut som en undead i 3 minutter tror jeg :)

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg helt sinsykt til spillet kommer ut til butikkene. Har på en måte sluttet å prøve og komme høyt opp i level nå fordi characteren uansett vil bli blir slettet... Jeg begynner heller å power spille når det kommer ut :whistle: For tiden tester jeg heller ut alle de forskjellige rasene og klassene som finnes, og til nå synes jeg at dwarf hunter ser konge ut. Hva skal jeg velge, Hunter eller rouge :hmm:

 

:w00t: World of warcraft :w00t:

Endret av Gainwardrobe
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...