Gå til innhold

Final Beta; Nå er det i gang!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det jeg ikke liker med å komme opp i lvl er tanken på at allt blir slettet... Har laget 4-5 characters fra lvl 5-10 for å teste ut classes... Blir litt kjedelig

Ja dette ligger i bakhodet mitt også. Derfor gidder jeg ikke å satse noe særlig på tradeskills. (blacksmithing, mining, fishing, cooking osv.)

 

Men har nå uansett en lvl 25 Dwarf Paladin, og en lvl 10 NE Rogue :)

Lenke til kommentar
men noen her som kan si meg hvor jeg finner auberdine? jeg er NE druid og finner det ikke ut  :ermm:

Finn banken i Teldrasil, spør ei vakt om du må. Når du er ved banken skal du sjå eit rødt lys. Gå gjennom det, og du blir warpa til Rut Theran Village. Der kan du fly eller ta båt vidare Auberdine og den store verden. Lykke til :)

Endret av Murdin
Lenke til kommentar
men noen her som kan si meg hvor jeg finner auberdine? jeg er NE druid og finner det ikke ut  :ermm:

Finn banken i Teldrasil, spør ei vakt om du må. Når du er ved banken skal du sjå eit rødt lys. Gå gjennom det, og du blir warpa til Rut Theran Village. Der kan du fly eller ta båt vidare Auberdine og den store verden. Lykke til :)

takker :) nå har jeg druid lvl 13 med shapeshift :D

 

dette spillet blir bare bedre og bedre :)

 

gj blizzard :thumbup:

Lenke til kommentar
Det jeg ikke liker med å komme opp i lvl er tanken på at allt blir slettet... Har laget 4-5 characters fra lvl 5-10 for å teste ut classes... Blir litt kjedelig

Hvorfor det? Det er jo bare trening uansett. Har da ingenting å si om du har en høy level som blir slettet eller fem lave ;)

Lenke til kommentar

NEEEEEI! HVA HAR SKJEDD??? Jeg har spilt i 8 dager nå og har kommet til level 15 med human paladin! I dag, etter å ha drept en fiende, skulle jeg til å loote den. Da paladinen min satte seg ned for å loote, ble han sittende i denne stillingen og bare svevde avgårde... Rart tenkte jeg. så jeg restartet spillet og prøvde igjen. Nå finner jeg ikke characteren min! Jeg spiller på EN final beta 11 og på realm oversikten står det at jeg ikke har noen character på denne serveren. Plutselig har også antallet spillere på serveren sunket fra high til low! Hva skjer? :hrm::hrm:

Lenke til kommentar

hehe , høres ikke morro ut i allefall

 

server 8 kræsjet akkuratt det var dritt men jeg bare tok ALT + F4 da lagrer i allefall char. en seg

 

server 8 er vell den som det er mest folk på ville jeg tro står i kø for og komme inn osv. jeg har vært nr. 300 i køen

 

noen som vet hvor mange det er plass til på serverene ?

Lenke til kommentar

Tror neppe det er håp jeg heller! Når jeg går inn i spillet må jeg velge om jeg vil ha normal, pvp eller rollespill server, samt hvilket språk jeg vil ha...Altså det samme jeg måtte gjøre i starten da jeg hadde lastet det ned. :( Får se. Heldigvis har jeg "bare spilt i 8 dager da, tenk deg hvor dumt det hadde vært å mistet en level 40+ character!

Endret av Gainwardrobe
Lenke til kommentar
Jeg har aldri stått i kø, ikke en gang... :hmm: FINNER FREMDELES IKKE CHARACTEREN MIN! Er det noen mulighet for at de kan finne frem characteren min igjen, eller er den slettet nå? :(

Det du må gjøre er:

 

* Lag ny char (ikke med samme navn)

* Med en gang du starter, sett opp en in-game ticket

* Spille og vente til en Gm snakker til deg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...