Gå til innhold

Final Beta; Nå er det i gang!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
WOHO! Etter en halv time eller noe, kom characteren min tilbake! :w00t:

Får vi beholde characterene når spillet kommer ut, eller må alle begynne på ny? Gjør jo ikke så mye å begynne på ny hvis alle må gjøre det... :whistle:

Alle char's forsvinner nok, trur accountene blir slettet også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare for å gjøre det klart.

 

Det blir total whipe out når FB slutter. Det vil si characters, guilds og kontoer vil bli slettet og du vil måtte starte helt på nytt når du får hele spillet.

 

Og for de som mener de har hørt noe om at du får beholde characterene dine, så gjelder dette kun de som spilte Closed Beta og som nå spiller FB. Her har CB characters blitt overført til FB.

 

Det vil overhodet ikke bli noen overføring av characters mellom FB og hele spillet.

Lenke til kommentar
Bare for å gjøre det klart.

 

Det blir total whipe out når FB slutter. Det vil si characters, guilds og kontoer vil bli slettet og du vil måtte starte helt på nytt når du får hele spillet.

 

Og for de som mener de har hørt noe om at du får beholde characterene dine, så gjelder dette kun de som spilte Closed Beta og som nå spiller FB. Her har CB characters blitt overført til FB.

 

Det vil overhodet ikke bli noen overføring av characters mellom FB og hele spillet.

er det noen som har sagt det? men.. huff.. håper de har noen nye quests osv når retailen kommer ut ellers kommer det til å bli kjedelig å gå gjennom det samme enda en gang til :(

Lenke til kommentar
er det noen som har sagt det? men.. huff.. håper de har noen nye quests osv når retailen kommer ut ellers kommer det til å bli kjedelig å gå gjennom det samme enda en gang til :(

Har hørt flere si det ja. Ikke sikkert noen her har sagt det, men jeg har hørt det.

 

Det er jo det som er halve poenget med MMO spill er jo at spillprodusenten enkelt kan bygge ut verdenen med nye quests, våpen, monster, områder og til og med klasser og raser som du kan spille.

 

De er jo godt i gang med utvidelsesplanene allerede siden vi har PVP Battlegrounds på vei. Når de legegr til denne så får du mer ut av PVP samtidig som det kommer et helt nytt område.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
er det noen som har sagt det? men.. huff.. håper de har noen nye quests osv når retailen kommer ut ellers kommer det til å bli kjedelig å gå gjennom det samme enda en gang til :(

Har hørt flere si det ja. Ikke sikkert noen her har sagt det, men jeg har hørt det.

 

Det er jo det som er halve poenget med MMO spill er jo at spillprodusenten enkelt kan bygge ut verdenen med nye quests, våpen, monster, områder og til og med klasser og raser som du kan spille.

 

De er jo godt i gang med utvidelsesplanene allerede siden vi har PVP Battlegrounds på vei. Når de legegr til denne så får du mer ut av PVP samtidig som det kommer et helt nytt område.

De blir nok absolutt ikke kjedelig! For det kommer nok nye quester hele tiden og så skal det komme tilleggspakker med en eller flere nye øyer! :green:

Lenke til kommentar

Westfall er Alliance Territory, grenser til Elwynn Forest. Du ser jo hvor det er ved å klikke på M. Du kan få problemer med å komme deg dit. Området er lvl 10-20, men du må igjennom 20-30 også.

 

Edit: bare 11 levler igjen til mount :)

Endret av Pinnella
Lenke til kommentar

Jeg kan fortelle hvordan jeg som dwarf kom meg til Darkshore iallfall.

 

Gikk gjennom Dun Morgoth til Loch Modan, gjennom Loch Modan til Wetlands, og gjennom Wetlands til Menethil Harbor. Vips - Darkshore.

 

Ironforge ligger i Dun, og det går tram (subway) fra IF til Stormwind.

Lenke til kommentar
Bare for å gjøre det klart.

 

Det blir total whipe out når FB slutter. Det vil si characters, guilds og kontoer vil bli slettet og du vil måtte starte helt på nytt når du får hele spillet.

 

Og for de som mener de har hørt noe om at du får beholde characterene dine, så gjelder dette kun de som spilte Closed Beta og som nå spiller FB. Her har CB characters blitt overført til FB.

 

Det vil overhodet ikke bli noen overføring av characters mellom FB og hele spillet.

Faktisk ble jeg ikke skuffet på noen måte av dette. Jeg mener, hvis absolutt alle må begynne på ny, er det helt greit for meg. Pluss at jeg vil prøve en annen rase og klasse :whistle: Hvilken klasse mener dere er den mest underholdene? Jeg prøvde paladin og det var veldig kult :thumbup:

Endret av Gainwardrobe
Lenke til kommentar
De blir nok absolutt ikke kjedelig! For det kommer nok nye quester hele tiden og så skal det komme tilleggspakker med en eller flere nye øyer! :green:

Opprinnelig hadde Blizzard sett for seg ca. 600 quests, men når de nærmet seg FB US så hadde de passert 2000 quests. Og flere vil det bli, det kan du banne på. :)

Lenke til kommentar
er beta testingen helt stengt nå for oss andre? Hørte med EB games i stad og dem sa dem var helt utsolgt så.. Synd for meg som fik lyst til og teste det ut nå :(

nei det er ikke synd på deg, for du hadde nesten 1 og en halv måned på å skaffe betakit før testen startet. Rart at alle plutselig vil spille etter den har begynt. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...