Gå til innhold

RE: Anders Leipsland forlater HW.NO i protest !!!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, nå er det en stund siden du skulle forlate forumet. Hva med å holde ordet og gjøre det?Vi skulle hatt enn poll om dette her. Da hadde du insett at 80% av alle her virkelig ikke bryr seg om en viss anders forlater forumet. Det virker som anders skal forlate landet eller noe... er det SÅ seriøst at man må diskutere det? Det er ikke vondt ment, men dere sjønner vel hva jeg mener.

 

:sad:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-17 17:42, asad skrev:

Ok, nå er det en stund siden du skulle forlate forumet. Hva med å holde ordet og gjøre det?


 

øhm, jeg prøver jo, men synes du virkelig at jeg skulle la påstander om nazi revolusjoner stå ukommentert?

 

Forøvrig så har jeg kun svart i denne tråden etter at jeg bestemte meg for ikke å skrive mer

 

Quote:

Vi skulle hatt enn poll om dette her.


Og dermed blåse saken enda mer opp?

 

Quote:

Da hadde du insett at 80% av alle her virkelig ikke bryr seg om en viss anders forlater forumet.


 

Har jeg noen gang antydet at jeg tror over 20% bryr seg om saken? Jeg ville helt sett at det ikke ble lagd noe oppstyr.

 

Quote:


Det virker som anders skal forlate landet eller noe... er det SÅ seriøst at man må diskutere det? Det er ikke vondt ment, men dere sjønner vel hva jeg mener.


 

Opprettelsen av den første tråden synes jeg var unødvendig, men jeg sa ikke konstant nei når noen spurte om det var ok. Å opprette denne reply tråden ble for meg en nødvendighet pga de ubesvarte påstandene som kom i den originale tråden.

Lenke til kommentar

Jeg føler med deg Anders, lykke til videre..

(hint; hvis du er glad i biler og samdigig liker å "forum-webbe" så anbefaler jeg http://www.bilforumet.net)

 

detta er ikke ment som reklame av noe slag - men bare ett lite "hint" så er det opp til den enkelte å ta vedtak på det som man selv vil.

 

Ellers, ha en fin fin sommer Anders [ nynne på en solskinnsdag med postgirobygget] ... Lev vel!

Lenke til kommentar

Hei Anders,

 

Jeg kjenner deg ikke, men det er liten tvil om at du har vært en god bidragsyter her... Har lest mange av dine meldinger og synes det ville være synd om du takket for deg. Er også rimelig overbevist om at HW vil føle tapet av en som har gjort mye for å opprettholde kvaliteten her!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...