Gå til innhold

RE: Anders Leipsland forlater HW.NO i protest !!!!


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-06-11 09:02, B|Real skrev:


Men anders:Kommer det forsatt oppdateringer på frames-versjonen eller, er det slutten på frames-versjonen??

Hvis det er det så er det meget synd.



 

Slutten på frames versjonen? Du har fått med deg at jeg ikke har noe med Hardware Norge å gjøre? Blander du Amund(som utvikler forumet) og meg?

 

Quote:

Pion_ skrev:


og jeg skal ikke kommentere de mer.


 

ikke nødvendig å kommentere videre nei :smile: Måtte bare finne ut hva dette faktisk var.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ey!

 

Jeg må si at det er synd når en Anders L. forlater forumet. men når han nå vil det, kan ingen her nekte han. men vi kan da ønske han velkommen tilbake om han vil det.

 

og jeg er helt enig med han i det han sier om forumet, med mye usaklige innlegg osv. kan egentlig forstå han til en viss grad jeg!

 

Magnus

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-10 23:00, Radiax skrev:

Anders, vi elsker deg!


 

ååå alle sankker om Anders (jeg heter Anders), dere er så alt for snille mot meg :razz:

 

Serriøse innlegg er bra det Anders, særlig hvis man virkelig trenger hjelp en gang. Ha en god sommer.

 

[ Denne Melding var redigert av: fUsiOn på 2002-06-12 00:07 ]

Lenke til kommentar

Det jeg mener er bra med Anders og flere andre jeg ikke husker navnet på, er at det går an å sende de en e-mail ( fordi de har oppgitt emailadressen, slik at en fin liten konvolutt dukker opp ). Og da kan spørre om noe jeg lurer på, og etter en stund få svar på det.

Lenke til kommentar

<offtopic>

 

(16:28:32) (@House^) *gjespe*

 

</offtopic>

 

<br><br>

 

<ontopic.oppsummering>

 

denne våren har vært preget av extrem 14iss oppførsel, men det kommer nok til å gi seg etter hvert..

 

forumet var i sin tid en bra plass, fortsatt en bra plass, selv om jeg begynner å bli mer og mer inaktiv her selv grunnet mange andre fora

 

det som pr dags dato er kjedelig, er alle "forumet er blahblah" topicer og diskusjoner, jaja vi veit det er 14iss raid, men hvor mange poster må til for at alle har skjønt nettopp dette?

 

slutt med dette, og bli seriøs! menmen, er vel umulig å få til noe sånn.. :grin:

 

</ontopic.oppsummering>

 

<br><br>

 

<offtopic>

 

måtte ha med litt mer offtopic =) hehe

 

Har fått en liten leieboer her, i form at ett pinnsvin, den har bosatt seg under trappa ute her, tror den venter unger etter at den har dratt inn tonneis med gress, rappa oxo en rimi handlepose rett foran mutter, såh, nå blir det snart mange små pinnsvin ute her.. hehe

 

</offtopic>

 

Housey

 

 

 

_________________

nordigital.lan på Lillehammer i juni (100mbit internet)

 

Extreme pussy closeup

 

[ Denne Melding var redigert av: house på 2002-06-17 16:33 ]

Lenke til kommentar

Bare for å si d, det er ikke alle fjortisser(14 år) som er fjortisser. Sikkert en del som er eldre også som liker å oppføre seg litt fjortissaktig av og til. Sier ikke at det ikke finnes fjortisser, men jeg syns det blir litt for mye generallisering her.

 

En "fjortiss" :grin:

Lenke til kommentar

Å han kommer sikkert tilbake til høsten ,,

bare litt lei ,, masse poster ,, og mye styr ..

ta ferie mr Leipsland så ser du åssen formen er til høsten når du begynner og savne oss :smile:

Eller vist du savne oss for mye her , så kan du jo bare ta deg ett nytt nick og komme tilbake utena att noen vet det :smile:

Så sleppe du og "miste" ansikt :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...