Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor er den rareste plassen du har hatt sex?


b-real

Anbefalte innlegg

I en telefonkiosk :)

6626811[/snapback]

 

Hva slags stillinger ble brukt her a :dontgetit: ? En telefonkiosk er jo knøttliten.

 

Doggy? :innocent:

6627013[/snapback]

 

Regner med de sto, ellers må de ha tippet kiosken først :D

6627233[/snapback]

 

Haha, hadde sett bra ut om en telefonkiosk velta :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da min eminente plan om total seksuell dominans over det svake kjønn ble kjørt i grøfta i fjor i slutten av juli pga påtvunget årshopphold i Finnmark, var mitt seksuelle høydepunkt på stranda i byen midt på natta/tidlig morgen. Det har ikke endret seg siden da, mye pga av forandrede prioriteringer og lite samvær med det svake kjønn den siste måneden.

Lenke til kommentar
Da min eminente plan om total seksuell dominans over det svake kjønn ble kjørt i grøfta i fjor i slutten av juli pga påtvunget årshopphold i Finnmark, var mitt seksuelle høydepunkt på stranda i byen midt på natta/tidlig morgen. Det har ikke endret seg siden da, mye pga av forandrede prioriteringer og lite samvær med det svake kjønn den siste måneden.

6630402[/snapback]

 

Oi, her var det masse ''voksne ord''.. Følte at jeg ikke skjønnte noen ting.. Svake kjønn?wtf..

Lenke til kommentar
Da min eminente plan om total seksuell dominans over det svake kjønn ble kjørt i grøfta i fjor i slutten av juli pga påtvunget årshopphold i Finnmark, var mitt seksuelle høydepunkt på stranda i byen midt på natta/tidlig morgen. Det har ikke endret seg siden da, mye pga av forandrede prioriteringer og lite samvær med det svake kjønn den siste måneden.

6630402[/snapback]

 

 

 

 

DIKKY.

 

 

:woot:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest medlem-105476
Vel, dukkehuset til lillesøstra til kjæresten min er vel litt høyt på listen. Eller kanskje i køyesenga på DFDS, med mamma og lillebror i sengene under... de sov altså!

Eller så er jo en stue med store vinduer ganske tøft da  :thumbup:

6838499[/snapback]

Da vet jeg det og :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...