Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor er den rareste plassen du har hatt sex?


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rareste plassen jeg har hatt sex må være på bussen... Eller kanskje på trappa til Galleri Fortuna i Skien?

6840612[/snapback]

 

Kan du anbefale den siste der? :hmm:

6852439[/snapback]

 

Hehe... så spess var det vel ikke. Var vel promilla som gjorde at vi bare ikke kunne vente :p Litt ekstra spenning blir det jo da...

Lenke til kommentar
Tenk filmen "Villmark" SCARY!!

6852560[/snapback]

Hahaha! Den filmen var langt fra skummel. Den var bare elendig!

 

Har også hatt sex i et telt som sto oppå en trampoline. Bør prøves. (telt er valgfritt).

6854376[/snapback]

Mye opp og ned under sexen, da? :D

6855441[/snapback]

Ja, det humpet og gikk. Var egentlig mest morsomt. Begge lo som bare faen.

Lenke til kommentar
Etter å lest her er jeg tydeligvis ekstremt kjedelig  :blush: Må finne på noe spennende i helgen. Hmm...  :innocent:

6853031[/snapback]

Isj..... du må i hvertfall ikke finne på slik for andre enn deg(og din utkåredes) skyld!

 

Hvis dere er fornøyde med slik det er og ikke ville finne på mer så skal det ikke mer. Å bare gjøre ting fordi andre som ikke en gang har noe med det "vil" det er sinnsykt idiotisk. (Akkurat som det blir idiotisk å tørre div. ting pga. andre vil synes det er rart/dumt osv...)

 

Nå hvis du har andre grunner enn hva du tror andre mener så er det en helt annen sak. ;)

Lenke til kommentar
Etter å lest her er jeg tydeligvis ekstremt kjedelig  :blush: Må finne på noe spennende i helgen. Hmm...  :innocent:

6853031[/snapback]

Isj..... du må i hvertfall ikke finne på slik for andre enn deg(og din utkåredes) skyld!

 

Hvis dere er fornøyde med slik det er og ikke ville finne på mer så skal det ikke mer. Å bare gjøre ting fordi andre som ikke en gang har noe med det "vil" det er sinnsykt idiotisk. (Akkurat som det blir idiotisk å tørre div. ting pga. andre vil synes det er rart/dumt osv...)

 

Nå hvis du har andre grunner enn hva du tror andre mener så er det en helt annen sak. ;)

6862447[/snapback]

 

Seff, du har rett der. Men så tror jeg alle som har vært sammen en stund føler de trenger å krydre det opp litt. Og det har jeg alle planer om å gjøre :)

Lenke til kommentar

Blandt tromsøpalmene på ei strand her i distriktet, men fy F hvor jeg angra på det etterpå, for de som ikke vet hva en tromsøpalme er forno så er det en høy, stinkende, giftig plante som kan bli flere meter høy som kan påføre deg noen heftige brannsår eller en allergisk reaksjon om du er riktig uheldig.

Endret av zandro
Lenke til kommentar
Blandt tromsøpalmene på ei strand her i distriktet, men fy F hvor jeg angra på det etterpå, for de som ikke vet hva en tromsøpalme er forno så er det en høy, stinkende, giftig plante som kan bli flere meter høy som kan påføre deg noen heftige brannsår eller en allergisk reaksjon om du er riktig uheldig.

6864709[/snapback]

Haha, var du så desperat?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...