Gå til innhold

Final Beta test Plans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 1.2.0 jeg... Regner ikke med at de går tilbake til 1.1.2 når FB starter... Så i værste fall må jeg laste ned update til 1.2.1... Så er nok rimelig safe jeg og... :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
vel.. har versjon 1.2.1 på maskinen pluss har 1.1.2 og en 1.2.0 patch ^^ er safet for WoW :D

Du kan oppdater nå selv om du ikke har acc.

Bare skrive fake username og passord.

Da kjører den 2 oppdateringer.

Skrevet
Jeg tipper at FB begynner Torsdag 06.01.05 :yes:

On my bursdag hadde passet VELDIG bra, eller i morra sånn at den kunne lasta ned i orgen natt og jeg kunne spilt on my bursdag :D

Off topic: Gratulerer med dagen da chokke :w00t:

Skrevet

2.4 gb går jo ganske fort da med ADSL.(Noe som jeg regner med at de fleste har hvis de skal spille WoW.)

For meg har det tatt 3 timer hver gang jeg har lasta ned (3 ganger.)

Skrevet

Det er sant... Med den downloaderen dems, så veit du aldri hvor lang tid det tar... I et sekund surfer du avgårde på 70kbs, så før du veit ordet av det labber du i 2kbs... :roll:

Skrevet
Boogieman' date='05/01/2005 : 16:38'] En ny update går da bra... Så lenge jeg slipper å laste ned 2.4 GB på nytt... En update på rundt 40mb er da ikke store problemet... :)

Det er akkurat dette som er problemet...

I en av de siste postene som ble posted i wow-beta forumet fra Blizzard stod det at man måtte laste ned en ny *full* client for final beta...

Skrevet

KriFos man må bruke den versjonen alle eu cb folka måtte laste ned på nytt... man kan ikke bruke us ob versjonen pga noe med update systemet i den osv..

Skrevet (endret)

v1.2.1 brukes i USA nå. Patchen til v1.2.1 kan lastes ned fra f.eks fileplanet.

Det er ikke mulig å oppdatere den europeiske klienten med denne patchen, da den europeiske klienten gikk over til multi-language ved v1.1.2.

Den europeiske klienten kan derimot patches til v.1.2.1 ved å auto-oppdatere spillet.

Edit: For meg var ikke downloaderen så treg som folk skal ha det til. Var ferdig på rundt 6 timer.

Edit2: skivebom

Endret av SilverCRX
Skrevet (endret)
jeg får "bad data from tracker" på den torrenten fra wowtorrents. har hatt slik i over 1 time nå, nedlasting har ikke begynt ennå. noe som er galt?

hadde samme greia, men viss du bruker azureus, så kan du "force start" da virket det ivertfall hos meg :)

Endret av Royzer
Skrevet
v1.2.0 brukes i USA nå. Patchen til v1.2.0 kan lastes ned fra f.eks fileplanet.

Det er ikke mulig å oppdatere den europeiske klienten med denne patchen, da den europeiske klienten gikk over til multi-language ved v1.1.2.

Den europeiske klienten kan derimot patches til v.1.2.1 som er den nyeste på denne siden av dammen.

All sannsynlighet tilsier at v1.2.1 vil brukes i FB (muligens en videre oppdatert utgave).

Edit: For meg var ikke downloaderen så treg som folk skal ha det til. Var ferdig på rundt 6 timer.

i USA brukes 1.2.1 ikke 1.2.0 dette er jeg 100% sikker på..

Skrevet

Kan noen gi meg en link til en tourent som virker, de som står listet i denne tråden virker ikke lenger :(

Takk på forhånd

/Cyrus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...