Gå til innhold

Final Beta test Plans


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
On my bursdag hadde passet VELDIG bra, eller i morra sånn at den kunne lasta ned i orgen natt og jeg kunne spilt on my bursdag :D

hehe.. det kan jeg tenke meg ville vært den ultimate bursdagsgaven :D

håper for din skyld at den kommer da.. hehe.

selvom det beste hadde vært å få retailen på bursdagen sin da.

Lenke til kommentar
Lurer på om den der strider mot retningslinjene arnesef..

 

Kan godt hende jeg tar feil da..

den linken ligger hvertfall ute på offisielle wow-forum så jeg synes det burde være ok hvertfall.

 

ser den er linket i en post litt lenger ned også :-)

Endret av arnesef
Lenke til kommentar
Hmm, Blizzard sier "few days"...

 

Dvs ca noen uker :(

Tviler, når de stenger CB servers, har de stort press på seg til å få ut FB

...but are doing our utmost to roll out the Final Beta Test as quickly as possible. The downtime between the close of the current Beta and the start of the Final Beta Test will be kept to a minimum...
Lenke til kommentar

Det er den nyaste pachen så jeg vil tru det. Du har ikke noe å tape med å laste den ned? viss den funker når fb kjem ut så har du spart deg en dag med nedlasting, eller viss den ikke funker så er det berre å laste ned ny når FB er ute.. :p

funker å starte opp med meg i alle fall..det gjor ikke den gamle versjonen jeg hadde.. :D

Lenke til kommentar

1.2.1 kommer IKKEtil å virke. Europa er på versjon 1.2.0 nå, og dere må ha EN-edition. og ikke US-edition. 1.2.1 er US-edition.

 

Grunnen til dette er at Europa i sannhet har en komplett unik client nå etter localiserings arbeidet ble ferdigstilt her før jul. Før det kunne du slippe unna med ett par justeringer på US klienten. Det går ikke lenger.

Endret av Singularity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...