Gå til innhold

Final Beta test Plans


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-cWCmM4Uy
Mine planer er Human Paladin og Human Priest. Grunnen er at jeg skal ha en av disse i retail, og må finne ut av hvilken som er gøyest. Selv tipper jeg Priest, men tror ikke at jeg finner ut av hvilken som er gøyest iløpet av den korte perioden, i og med at jeg skal spille med 2 karakterer. Tipper selv at Priest blir kulest, alltid hatt lyst til å være en supporter :-)

 

Human Paladin er kjempemorro i WoW [Og om du har spilt EQ2, de kan ikke sammenliknes].

 

Edit:

Leit om vi som har US Klienten ikke kan få denne patchet opp (eller ned, om du vil) til EU versionen. Er jo tross alt snakk om localization issues og game.exe patcher, tviler på at lyden blir endret for den europeiske versionen [Da med unntak av tyskertøsene som skal oversette alt..]

Endret av Slettet-cWCmM4Uy
Lenke til kommentar

Har den 1.1.2 versjonen, lastet den ned i går.. Tror den skal funke, det er vel den patchede nye versjonen som ble brukt i EU closed beta..

 

Men funker den ikke, laster jeg bare ned på ny :) Tok meg "bare" 12 timer med Blizzard sin Wow innstaller "ting", noe som kan sies å være kjappt :p

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Gjør det samme nå, spillet updateres til 1.2. noe :)

 

Edit: Ah, merkelig å se Blizz downloader laste ned i 1MB/sek :p

Edit2: Ser ut som det er den skikkelige versjonen, da det det står om feks. Helmet Graphics som kan aktiveres/deaktiveres. Der updater den enda en gang til 1.2.1 :)

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...