Gå til innhold

Final Beta test Plans


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nice, bare å glede seg da... Noen som er med å teste horde på en PvE server forresten? (jeg må teste litt mere PvE før jeg finner ut hva som passer meg best :) )

Kunne kanskje blitt med, har tenkt å prøve PvE før release, men har en guild å tenke på da..

 

hmm... jeg har us beta, er det da no problem for meg å skifte realm list?? sånn at jeg slipper å laste ned alt på nytt igjen?

 

mulig dette har vært spurt om før?

WoW EU er versjon 1.20

WoW U.S (patchet) er versjon 1.21

 

Jeg tror det er sånn det var, har EU cb alikevel, så skal nok gå på en måte :p

 

Edit:

La til det i mitt andre inlegg

Endret av Zindre-
Lenke til kommentar

Mine planer er Human Paladin og Human Priest. Grunnen er at jeg skal ha en av disse i retail, og må finne ut av hvilken som er gøyest. Selv tipper jeg Priest, men tror ikke at jeg finner ut av hvilken som er gøyest iløpet av den korte perioden, i og med at jeg skal spille med 2 karakterer. Tipper selv at Priest blir kulest, alltid hatt lyst til å være en supporter :-)

Lenke til kommentar

Dette var gode nyheter. Jeg kan ikke forestille meg at de vil ha CB-serverne nede i _så_ mange dager før de starter FB. Jeg skal spille SYKT mye, skolen starter ikke før den 10. uansett :p Må vel klare level 20+ på den tida. Husker jo de fleste questene også.

 

Edit: jeg blir SUR hvis de vil ha en annen installer. Da går jeg seriøst på veggen. I så tilfelle skal jeg utnytte NTNU-linja til det maksimale.

Endret av Pinnella
Lenke til kommentar

I den siste måneden har Blizzards folk i Europa sagt gjentatte ganger at en må ha den nye versjonen av client fila. US fungerer ikke lenger med de gamle triksa med å slette server informasjonen i enkelte filer.

 

Dette tror jeg skjedde etter at de fikk opp den siste patchen før jul. Bad news for alle som har OB lastet ned allerede.

 

Ett tips for nedlasting av client fila. Få fatt i ett nedlastnings program som kan strupe upload speeden. På den måten knekker ikke uploaden på bittorenten DL hastigheten din. Jeg vet desverre ikke hvordan dette gjøres, kanskje Google kan hjelpe? Jeg gjorde dette i fylla, og husker ikke helt hva jeg lastet ned eller gjorde natten til 18. desember :) Men jeg har ihvertfall EU clienten på harddisken nå :D

 

edit. Husker litt til. Er ett bittorrent download manager program som heter Azureus. Med det kan du styre UL speeden til det optimale, husk å ikke strupe den helt. Lek litt med innstillingene til du klarer å optimalisere DL speeden. Programmet finner du her: http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=84122 . Websiden er her: http://azureus.sourceforge.net/ .

 

Så går du inn på http://www.wowtorrents.de.vu/ og laster ned bittorrent fila, velg EN torrents -> installer. 1.1.2 -> 1.2.0 patchen ligger der også. Så er det bare å åpne bittorrent fila og Azureus starter automatisk, juster til du er fornøyd med DL speeden og finn på noe som ikke krever internet de neste timene :)

Endret av Singularity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...