Gå til innhold

Final Beta test Plans


Anbefalte innlegg

Final Beta Test Plans

03/01/2005

In preparation for the imminent Final Beta Test of World of Warcraft, we will be shutting down the Closed Beta servers for maintenance and temporarily suspending the official forums within the next few hours. We regret the short notice, but are doing our utmost to roll out the Final Beta Test as quickly as possible. The downtime between the close of the current Beta and the start of the Final Beta Test will be kept to a minimum, although we are unable to reveal an exact start date at this time. However, we anticipate that this maintenance will only last a few days, whereupon the Final Beta Test will begin.

 

We will provide initial access to the Final Beta to those who attained a beta key through the official Blizzard pre-order campaign, as well current Closed Beta testers. These testers will maintain their existing account and characters. Additional testers will be included as the Final Beta moves forward.

 

More details regarding the Final Beta, including the start date, will be announced here shortly, so please stay tuned. We are working hard to bring you the next exciting phase of World of Warcraft as soon as possible.

http://en.wow-europe.com/

 

*glede seg* :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tar ned forumet igjen?  :no:

Så lenge FB kommer så er det helt greit for meg at de tar ned forumet..

Da gjenstår det bare å finne ut hva "a few days" er for noe da... :hmm:

det er sant.. det kan jo på blizzardsk bety at vi er heldige om vi for det i slutten av januar :p

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
Hmm, Blizzard sier "few days"...

 

Dvs ca noen uker :(

Jeg ser det er flere enn meg som har tatt seg tid til å lære seg "Blizzard språket" :p

 

Husker den gangen jeg kjøpte WC3. Oooo World of Warcraft! "Coming soon". Var det seks år siden? :hmm:

 

Siden da har jeg gledet meg... Nærmer seg farlig!!! :dribble:

Lenke til kommentar

Ah! ENDELIG! Dette har jeg gleda meg til helt siden jeg fikk pre-order kit!

Jeg leste nettopp på wow-europe.com. :)

 

Jeg TIPPER at final beta er ute i løpet av uka. Men det er jo ikke satt noen endelig startdato ennå, så det kan vel fortsatt bli utsatt.. Men man får håpe på det beste.

Kanskje vi får startdato for final beta i morgen ellerno?

:thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...