Gå til innhold

Overklokking.no T-skjorter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et tips, hvis dere setter opp en artikkel om dette på hovedsiden så er det litt større sjangse for at resten ser dette. Ikke alle som brownser forumet hele tiden slik som enkelte :wink:

 

[endre framside til hovedside :wink:]

_________________

"The person who is waiting for something good, gonna wait for ever." - B|Real

 

B|Real @#hw.no@undernet

 

www.b-real.net

 

[ endret av B|Real den 2002-12-05 20:17 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-05 22:40, skrev B|Real:

Neh...PIII er jo ikke de letteste å OC


Amd XP takker!

 

Og ja - de er vanskelige å overklokke. Må trykke på slettetasten når minnet telles opp. Og så må jeg surre rundt inni noen gamle blå menyer. Først da finner jeg en plass hvor man kan skrive inn et stort tall. Tør ikke å prøve meg på mer enn tallet 150 da.

 

:wink:

Lenke til kommentar

Vel - brodert logo vil være mye mer slitesterk enn en trykt logo - men samtidig må vi vurdere dette litt nøyere. Det er ikke umulig at vi får fleecegensere med brodert logo og T-skjorter med trykt logo. Men da tar det kanskje litt tid før T-skjortene er klare. Må finne en billig produsent først...

 

Vi har forresten mulighet til å bestille vanlige skjorter (type penskjorte) med brodert logo, kort og lang arm. I tillegg noe silkeliknende stoff, men det tror jeg blir for blodharry!

 

Fleecegenserne blir temmelig garantert bare tilgjengelig i sort og / eller grå, mens T-skjortene er aktuelle i sort, hvitt og grått.

 

Det det hele koker ned til, er hva minimum antall vi må bestille. Jeg vil sterkt gå ut fra at vi kan få forskjellige størrelser, fra medium til "elefant". Sistnevnte er mer i min retning så... :grin:

 

Dere skal nok få se design osv. og det kommer en nyhet på forsiden så snart vi vet mer om dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...