Gå til innhold

Overklokking.no T-skjorter?


Anbefalte innlegg

Quote:


Anders Leipsland skrev (2002-12-13 09:07):

Hmm, om jeg ikke husker helt feil gikk jeg med en kortarma oransj skjorte Pizza Gatheringen. Nå innser jeg hvorfor alle så dumt på meg
:lol:


 

LOL du kunne toppet den ved å ha slips som hang ltt skjevt og masse penner og kalulator i brystlomma. Neida, kan ikke si at jeg la merke til det, men det kan hende det hjalt at den var orange. Hadde du virkelig kortarma skjorte på deg?? /me fryser bare ved tanken.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

eh...det ble litt mange post,så jeg leste ikke alle :p

jeg har litt på hodet..og vil komme med forslag..

selv jeg er ganske flink til layout i skole prosjekt...selv er jeg veldig liten..men men, her har dere det jeg tenker:

 

vi må ha noe spezi..noe som ikke andre t-skjorter..

da tenkte jeg liten logo av overklokking.no ca der med navlen..(finnes sikkert fra før...men kjenner ikke til d.. =)

bak kan vel web adressen stå...i sånn fast and furious opplegg..(det skal liksom se ut som at logoen er i fart på en måte)

det skal stå nede i høyre gjørne..ikke for stort ikke for lite..

så et stort bilde av overklokking.no logoen bak, midten..med kanskje ikoner* av de andre net sidene som overklokking bruker eller b.a. blir sponset av(hvis dere blir sponset av noen da)

 

dette er sikkert dårlig..ikke klag..bare si hvordan dere vil at den skal se ut..liker ikke at folk klager på mine idèer,tror ikke noen liker d.. :p

 

=)

 

..

Lenke til kommentar
Det store spørsmålet: Blir t-skjortene klare til The Gathering 2003?

 

Må jo være überkewlt å ha OK.no t-skjorte på gædderingen :)

 

Det MÅÅÅ dem jo da! Ok.no gjengen lissom... hvis man kommer inn på TG da. Hvor ble det av den überkewle avataren din da Anders?

Lenke til kommentar
überkewle avataren min var på 80x70px og derfor fjerne kilogram(eller var det yummy?) den. Prøvde å forminske den til 50x50px men den ble bare ikke tøff nok når den ble så liten :[

 

men men, funker nå den nye også da :)

 

Søren! Den gamle var jo så sykt diggbar! DEN råe cowboy hatten lissom! Den nye er så "standard" eller skal jeg heller si: Man legger ikke like godt merke til' n..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fra vi godkjenner prøvetrykket til vi har skjortene klare til salg bør det ikke ta mer enn to uker. Det er fortsatt over to måneder til TG...

 

Det siste jeg hørte var at trykkeriet begynte forarbeidet med originalene tidligere denne uka. Hvor lang tid de trenger vet jeg ikke, men jeg vil tro vi har prøvetrykkene i løpet av kommende uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...