Gå til innhold

Overklokking.no T-skjorter?


Anbefalte innlegg

CFD: Yoda, bildet er redigert fra "blue screen of death" eller "bsod.jpg" som bildet heter. Jeg tok meg den frihet å manipulere det en gang jeg skulle foreslå noe for Lars. Det var noe med en artikkel med babes, hvite T - skjorter med overklokkinglogo og vann..... :grin:

 

-yummy-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hva med å legge ut bildene som skal være på t-skjortene på siden deres, slik at de som vil ha trange t-skjorter, kan stryke logoen på selv? Kanskje noen jenter heller vil ha en sexy topp istedenfor en pløsete t-skjorte?

 

Nei, det tjener dere ikke penger på, men hvor mange er det egentlig som orker å stryke på greiene selv, for så å finne ut at strykejernet var for varmt/logoen ble skjev osv. ?

 

Bare en tanke... Jeg kommer iallefall til å kjøpe ferdig t-skjorte med profesjonelt utført 'stryke-jobb' :smile:

Lenke til kommentar

Har et forslag her, utenom de vanlige "jeg vil ha slik logo, og jeg vil ha slik skrift, jeg vil ha skrå tekst" osv (no offence).

 

________________________________________________

 

hvorfor ikke: ha et bra slagord på ryggen?

Tross alt virtual hideout har jo "if it's modified, you'll probably find it here". Eller hva THG "The hard truth"

 

Slo meg at overklokking.no ikke har noe slagord.

forresten hva med et bilde av noe hardware som tar natta (f.eks en rykende AMD t-bird 1400 - satt akkurat og koste meg med den første THG videoen).

 

Føler at jeg er alt for lite på forumet, men har man ISDN så har man ISDN.

 

Er enig at man ikke skal bruke for mange effekter når man lager logoer, men av og til kan det jo bli dritt fint (hvis man får det til skikkelig altså)

Har selv lekt meg litt med photoshop (det er et "dyrt" program ja :grin: ) og vet at hvis man tenker litt gjennom hva man gjør blir det fint.

 

forreste: kan ikke folka på videokamera.no eller digitalkamera.no fikse en skikkelig logo da??

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det begynner å løsne med disse T-skjortene nå. Vi har nå funnet en betydelig billigere leverandør på skjorter enn vi tidligere har kalkulert med, og vi vil samarbeide med Microplex om distribusjon av skjortene. Selv om jeg ikke har noen endelig tidsramme på prosjektet øyner jeg muligheten for å ha skjortene klare innen skolestart.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-31 14:08, CannoliBoy skrev:

Det begynner å løsne med disse T-skjortene nå. Vi har nå funnet en betydelig billigere leverandør på skjorter enn vi tidligere har kalkulert med, og vi vil samarbeide med Microplex om distribusjon av skjortene. Selv om jeg ikke har noen endelig tidsramme på prosjektet øyner jeg muligheten for å ha skjortene klare innen skolestart.


 

hmm, bare ikke la t-skjortene bli noe av elendig kvalitet da. Bedre å betale 300kr for en god en enn 100kr for noe som ikke tåler vask...

 

men samarbeide med Microplex? Vil det si at vi må betale like mye i porto og eksp som når vi bestiller fra MP?

 

Forøvrig er det knallrått om man kan få t-skjortene før september :grin: Når starter (forhånds)salget? Jeg må ha en 3-4 stk, minst :grin:

Lenke til kommentar

Skjortene blir av god kvalitet. Jeg regner med å få et testeksemplar forhåpentligvis i løpet av neste uke, og da vil jeg se hva det er å satse på.

 

Distribusjonsdelen er ikke helt klarlagt enda, men jeg vil foreslå for Microplex å gi dere mulighet for å forhåndsbetale skjortene og dermed spare en del porto. Dette er som sagt kun et forslag enda.

 

Forhåndsbestilling vil sannsynligvis være mulig så snart vi har fastsatt prisene og motivet.

Lenke til kommentar

Grunnen til at Microplex ikke lenger har forhåndsbetaling og utsending pr. A-post er at det har blitt for mye svindel med det. Det er tvilsomt om det vil endre seg, men det er mulig vi kan få til noe kun på disse skjortene - så lenge jeg får henge ut på forumet de som lager noe tull :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-07 12:35, CannoliBoy skrev:

Grunnen til at Microplex ikke lenger har forhåndsbetaling og utsending pr. A-post er at det har blitt for mye svindel med det. Det er tvilsomt om det vil endre seg, men det er mulig vi kan få til noe kun på disse skjortene - så lenge jeg får henge ut på forumet de som lager noe tull :wink:




 

Svidel? Hvoran kan det bli svindel av det? Folk setter inn penger. Microplex venter til at penga har kommet inn på konto og sender det av gårdet. Postoppkrav er ikke så forferdig dyrt egenliug. Man kan også sende oppgrav som brev. Dette er noe mer slitsom måte siden man må fylle ut navn og adresse 4 ganger (8 totalt, sender/motaker), men er en del billigere.

 

Men har dere egentlig lov til og henge folk ut på den måten?

Lenke til kommentar

Vel, nå må dere ikke glemme at datanerder ikke er den tynneste folkegruppen som finnes, da....

 

MEN!! Hadde det ikke vært en god idé å legge ut logoene som brukes på T-skjorta så man kan printe det ut selv også??

Jeg hadde veldig lyst på overklokking.no genser oxo :razz:

 

T-skjortene bør være svart.

Når det ikke er så mye sommer mer, tenker man ikke på at det tiltrekker seg varme og så videre.

 

Men, pliis tenk på det med t-skjorte-logo-på-web-løsninga også??

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-07 12:51, Bøgge Bakken skrev:

Svidel? Hvoran kan det bli svindel av det? Folk setter inn penger. Microplex venter til at penga har kommet inn på konto og sender det av gårdet.


 

Sender vi som A-post har vi ingen kontroll på hvor pakken blir av og vi kan heller ikke kreve erstatning fra Posten eller noen andre om pakken forsvinner. Problemet med pakker som forsvinner er adskillig mindre for sporbare forsendelser enn for ikke sporbare forsendelser.

 

--

mvh

Microplex Norge AS

Hans Petter Faale

Lenke til kommentar
|_Cisco_| skrev (2002-08-11 03:25):

Vel, nå må dere ikke glemme at datanerder ikke er den tynneste folkegruppen som finnes, da....

Pøh...jeg er 182 høy og 60kg :razz:

 

(Så skal det oxo nevnes at jeg har vert syk også da i over 1 måned og mistet ca 10-12kg. :sad:)

 

_________________

"My pupils dance, lost in a trance. Your sacred silence, losing all violence. Stars in their place, mirror your face. I have to find you, I need to seek my Innervision"

 

<font class=editedby>[ endret av B|Real den 2002-08-11 19:48 ]</font>

Endret av B|Real
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...