Gå til innhold

Overklokking.no T-skjorter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-09-26 03:36, skrev yummy:


Jeg skal sjekke opp status og si fra hvordan det går.



 

*mase mase* *purre purre*

 

Altså, dere nevnte før skolestart først. Skolen begynte så vidt jeg vet i August. Nå er det oktober. Om dere fortsatt ikke får svar fra det ene trykkeriet er det vel bare å glemme dem å bestille fra de som har levert tilbud?

 

Er ikke lenge til så finner jeg meg et Apple tre og henger meg. Jeg vil helst ha t-skjortene *før* The Gathering 2003...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Nå synes jeg ærlig talt de tskjortene burde komme snart. Vi har jo snart ventet i evigheter.. Jeg går snart til det stadiet og lager mine egne "pirat_overklokking.no_t-skjorter" hvis det ikke snart skjer noe.. :wink:

 

Kan dere ikke være så venlig å få opp farten? Jeg vet det ikke bare er meg som venter med lengsel etter disse t-skjortene...

 

Mvh.

Dings

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-13 19:10, skrev Dings:

Nå synes jeg ærlig talt de tskjortene burde komme snart. Vi har jo snart ventet i evigheter.. Jeg går snart til det stadiet og lager mine egne "pirat_overklokking.no_t-skjorter" hvis det ikke snart skjer noe.. :wink:


Kan dere ikke være så venlig å få opp farten? Jeg vet det ikke bare er meg som venter med lengsel etter disse t-skjortene...


Mvh.

Dings



 

Godt Design trenger sin tid vettu!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...