Gå til innhold

Overklokking.no T-skjorter?


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-12-09 13:14, skrev yummy:

HEI!!! Svære stickers med Overklokking.no's logo på en bil er SMAKFULLT!!! *furte*
:grin:

Ja jøss, vil du gjøre det er det bare tut-og-kjør. Du skal få en enorm logo hos meg om du ønsker det! :smile:




 

sier du at du spanderer klistremerke til å ha på bilen? isåfall er det bare å sende til meg.. kjører gjerne med ok.no på bilen :grin:

 

men uansett, ser fram til å kunne bestille t-skjorter. ikke dum idé du kom med. brodert liten logo foran høres bra ut, også kan vi velge om vi vil ha no på ryggen :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sponser ikke klistremerker til bil, nei - men du kan få sendt en SVÆR logo som kan printes ut på f.eks. folie (er vel det man bruker på bilreklame).

 

Fleece-genserne vil ikke ha noe på ryggen, kun logo på brystet (MULIGENS URL på øvre del av ryggen, men må se hvordan det blir).

 

Og ja: T-skjorter og fleece-genser vil bli tilgjengelig i sort. Fargene vi vurderer er sort og grå - muligens en mørk blå variant, men dette må jeg undersøke.

 

 

 

Det er tross alt DERE som bestemmer hva vi skal gjøre - etterspørselen avgjør, og vi vil gjøre hva vi kan for å tilfredsstille den. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-09 13:58, skrev kjeholth:

Quote:


Den 2002-12-09 13:14, skrev yummy:

HEI!!! Svære stickers med Overklokking.no's logo på en bil er SMAKFULLT!!! *furte*
:grin:

Ja jøss, vil du gjøre det er det bare tut-og-kjør. Du skal få en enorm logo hos meg om du ønsker det! :smile:




 

sier du at du spanderer klistremerke til å ha på bilen? isåfall er det bare å sende til meg.. kjører gjerne med ok.no på bilen
:grin:

 

men uansett, ser fram til å kunne bestille t-skjorter. ikke dum idé du kom med. brodert liten logo foran høres bra ut, også kan vi velge om vi vil ha no på ryggen :smile:

 

Jobber du som IT-ansvarlig på EIVS? Har hørt navnet ditt før... :smile: Jeg går på skolen hvertfall.

Lenke til kommentar

Jeg kunne tenke meg en mørkre blå og en hvit T-skjorte. Men blir en brodert Logo pent? Det er jo egentlig skikkelig harry da. Printa logo er mye fetere da! Stooor logo bak på ryggen med URL og en liten logo og noe skrift på fronten. Genseren må jo nesten bli mørkeblå da. :razz:

Lenke til kommentar

Venter bare på å bestillingsskjema jeg :smile:

Bestiller gjerne hvertfall èn av hver sort!

 

Tror dette blir konge, skjorte og genser.

Tror heller ikke det hadde vært dumt med en kortarmet "finskjorte" med en liten ok.no logo på venstresiden av brystet :smile:

 

btw, når bestilling er klar, må det komme en link på hovedsiden slik at folk ser den.

 

_________________

You'll Never Walk Alone

 

[ Denne Melding var redigert av: |Flame| på 2002-12-11 16:53 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Tror dette blir konge, skjorte og genser.

Tror heller ikke det hadde vært dumt med en kortarmet "finskjorte" med en liten ok.no logo på venstresiden av brystet :smile:


Nei! En finskjorte med lange armer, sånn at man kan brette dem opp! det er DET som ser bra ut :razz:

Ikke med korte armer.... pls not

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...