Gå til innhold

Innsamlingsaksjonen, har du støttet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Drit i skyldfølelse-taktikken da. Har ikke gitt noe, og kommer sikkert ikke til å gjøre det heller.

Dette tenkte jeg også først, "helst jo flere jo bedre". Men jeg har endret syn av en eller annen grunn.

 

Uansett drit i å postet vist du ikke har noe mer fornuftig å si.

Sorry for at jeg var litt brysk, men jeg er bare *litt* lei av at annenhver tråd her handler om hvor rike vi er, og hvor dårlig samvittighet vi burde ha pga dette..

 

Dette i tillegg til alt maset på TV..

 

Merkelig at nordmenn på ferie må bli rammet før alle skriker opp..

Lenke til kommentar

Foreløpig har Norge gitt 50 milliooner, noe som er 10-11 kroner pr innbygger. Selv føler jeg det er en plikt å hjelpe noen i akutt nød, så 10-11 kroner er litt lite for meg, men jeg har også god økonomi. Kutter også ut nyttårsrakettene slik at familien kan bidra litt ekstra.

 

Er noen i uforskyldt nød og vi er istand til å hjelpe så er jeg av den klare oppfatning av at vi bør gjøre det. Det er rett og slett det som føles riktig.

 

Er lett for mennesker som aldr har følt en tragedie på kroppen å overse når andre utsettes for det. Men heldigvis er det mange som hjelper til.

Lenke til kommentar

Gikk desverre en stund før jeg fattet omfanget selv av denne katastrofen. Har gitt litt ved å ringe røde kors, men har veldig lyst å gi enda mer....men da går det utover økonomien, men er bedre det enn å tenke på at det skal skorte på penger for de som lider der nede.

 

Men helt ærlig så håper jeg at ikke ei krone går til de feite turistene som har betalt ti tusner for å reise ditt. Nei send dem hjem....irriterer meg grenseløst å høre om norske turister som velger å bli igjen der nede og siden opprydningen er i gang så kan de bare fortsette ferien. Noen har til og med uttalt at de begynner å få feriefølelsen tilbake. SKAM!!

 

Nei håper pengene kommer til de som er skadelidende, helst de innfødte.

 

Men noen par siste ord...

 

JEG FORVENTER AT FOLK HER PÅ FORUMET SOM SITTER MED RÆVDYRT HARDWARE UTSTYR KAN KOSTE PÅ SEG Å SPANDERE NOEN HUNDRELAPPER TIL KATASTROFEOFRENE!

Lenke til kommentar
JEG FORVENTER AT FOLK HER PÅ FORUMET SOM SITTER MED RÆVDYRT HARDWARE UTSTYR KAN KOSTE PÅ SEG Å SPANDERE NOEN HUNDRELAPPER TIL KATASTROFEOFRENE!

FOLK SKAL FÅ KUNNE GJØRE HVA DE VIL MED PENGEN SINE SELV!

Det skyldfølelse greiene er bare teit...

Eg har tenkt å gi penger, men eg får bare mindre lyst av sånn idiotiske utsagn som det der! :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...