Gå til innhold

"Den store TT BigWater threaden"


Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?  

363 stemmer

  1. 1. Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?

    • Ja, det fungerer glimrende og er i bruk!
      190
    • Ja, men jeg har sluttet å bruke det (f.eks i frykt for at det skal bli ødelagt)
      37
    • Nei, har hatt problemer med pumpa
      58
    • Nei, har hatt problemer med lekkasjer
      59
    • Nei, har hatt andre problemer med det
      19


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik jeg ser det skjer dette:

Du få kortere slanger, noe som jeg mener virker som en positiv ting og vill gi bedre kjøling.

Ulempen er at du får en krapp sving på kablene som kan redusere vannstrømmen som er et mye større tap en det du tjener på noen cm slanger.

 

PS. teoriene mine er tatt rett ut av luften, og jeg ville ha hørt med noen andre før jeg huggde løs på slangene.

Lenke til kommentar
Hvordan var det igjen med hvilken vei viften blåser?

Har hatt BW i skapet så lenge nå at jeg har glemt det..

Skal ha radiatoren på utsiden og viften på innsiden, skal merke vende inn mot kabinettet, eller ut så man ikke ser det?

La radiatoren din stå som den er og flytt heller viften ut av kabinettet på utsiden av radiator med merket ut. (da får du best egenskaper ut av viften) Og så finner du noen M3-skruer til å feste radiatoren med til kabinettet ;)

Lenke til kommentar

Jeg festet den utfor siden det allerede var hull til det og jeg tar ut/ setter inn midi interfacen mye og har behov for å kunne ta den ut uten å skru løs radiatoren.

+ Kan ikke ha bråket til viften i rommet! Hører ingenting når den er inni kabinettet, kan ikke risikere during på lydopptak.

+ Syns vifta er skikkelig stygg :p

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar

Etter jeg flyttet til nytt kabinett (Lian Li PC7BSCAND), oppdaget jeg at det nye kabinettet var akkurat 2cm for lavt til å ha plass til raddisen under drevplassene, slik jeg hadde den i det gamle Chieftec-kabinettet mitt. Siden jeg ikke ville begynne å kutte i det nye kabinettet med en gang, hadde jeg ikke noe annet valg enn å sette den på utsiden. Resultatet ble ikke spesielt bra, men det funker tilfredstillende frem til jeg får mannet meg opp til å kutte hull i bunnen på kabinettet. Vifteledningen henger litt i veien, som dere ser, men det var fordi jeg hadde trøbbel med den gamle viften, og måtte i full hast sette på TT-viften.

 

http://jorgis.com/bilder/nye_bilder/

 

Viften er plassert innenfor raddisen, siden radissen var så bred at jeg ikke fikk igjen døren med den plassert der.

post-224-1114898515_thumb.jpg

Endret av jorgis
Lenke til kommentar
Jeg festet den utfor siden det allerede var hull til det og jeg tar ut/ setter inn midi interfacen mye og har behov for å kunne ta den ut uten å skru løs radiatoren.

+ Kan ikke ha bråket til viften i rommet! Hører ingenting når den er inni kabinettet, kan ikke risikere during på lydopptak.

+ Syns vifta er skikkelig stygg :p

Bytt vifte! MIST sin 120mm til 79 holder bra i tillegg til at den ikke bråker ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...