Gå til innhold

Nice "bundle fra databutikken.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som emnet sier ble jeg ganske overrasket over hvor mye de la ved den nyinnkjøpte Steelpad S&Sn min.

Følgende følgte med:

-drops

-kulepenn

- og på toppen av det hele en jule-cd :thumbup: (riktignok på svensk, men kjekt allikavel :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg fekk ikkje godteri fra microplex :ermm: har sett popcorn brukt som embalasje istedet for kunstig "chips" tidligere (nederlandsk leverandør). Tror ikkje d kan regnes som bundle da :cool:

Skrevet
eg fekk ikkje godteri fra microplex :ermm: har sett popcorn brukt som embalasje istedet for kunstig "chips" tidligere (nederlandsk leverandør). Tror ikkje d kan regnes som bundle da :cool:

Haha, kult :!:

Skrevet
Hva med at databutikken bruker litt mer penger på god kundebehandling enn på søppel?

Synes de har flott kundebehandling. De var ille før de fikk en stasjon i Norge men nå er det bærre lækkert :p

Skrevet

ja databutikken.com har ikke dårlig kundebehandling, de er RASKE til å svare osv. Men har ikke alltid løsningen som jeg personelig liker best..heh

Skrevet

Da er det vel ikke verre enn å hive den i søpla. Skjønner ikke helt meninga med å klage på ekstraservice. Hadde det ikke fulgt med noe ekstra i pakken ville ingenting blitt sagt?

Skrevet
Altså en masse verdiløst "rubbish" ... Dessuten har jo blitt standard å legg ved godteri oppi pakkene helt siden Microplex begynte med det.

Nå må du ikke være en surpomp. ;) Det er jo hyggelig at de legger ved ting da..

Skrevet
Altså en masse verdiløst "rubbish" ... Dessuten har jo blitt standard å legg ved godteri oppi pakkene helt siden Microplex begynte med det.

Nå må du ikke være en surpomp. ;) Det er jo hyggelig at de legger ved ting da..

tenkte akkurat det samme om han :) dvs surpomp..

Skrevet

Noe klager på at de ikke får noe og andre på at de får noe...

Er det ikke bare hyggelig å få litt ekstra fra netbutikken du bestiller fra?

Det synes i alle fall jeg, hverken drops eller penn er noe ubrukelig D..... som en på sto. Dropsene gir deg litt ekstra hygge, mens penna er fin å ha i disse tider da man skal skrive julekort (for oss som fortsatt er litt gammeldags).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...