Gå til innhold

Age of Empire III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg sinnsykt til dette spillet jeg og, blir litt skuffet hvis det er noe stort mer av kanoner og slikt enn i tidligere spill. Pil og bue er mye bedre... :ermm: ...eller kulere da i hvertfall :cool: !

Irriterende at de ikke har komt lenger enn til 2002 AD ennå,

skal si de kan kunsten å pine folk :hrm:

De pønsker vel på å ikke komme med det før i morgen tidlig, når jeg er på datan en liten stund for å forhindre at jeg kommer meg på skolen og får nedsatt...

 

Selvfølgelig kan det hende at vi får oss en gedigen skuffelse (tviler men...)

Da kan vi jo bare begynne å vente på AoE IV :roll:

 

 

TSP :love: AoE III og Rome Total War :love:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

:)

Finnes jo det kanonene på jul man kan lage i siege-workshop.. :)

ja nå får du meg til å instalere aoe 2 for å sjekke.

for kan ikke huske at det er noen kanoner der men mulig jeg tar feil.

kommer med ny post om en time eller 2 :!:

 

EDIT: er en type rulle kanon også + en man som har en kanon i hånden. men vi er foertsatt ikkå så langt fram i tid at vi får rifler etc. og i aoe 2 er det diverse enheter som er bedre enn kannonen feks: Paladin > kanon mannen eller trebuchet > rulle kanonen

Endret av _Mag_
Lenke til kommentar

Det var vel ikkje rullekanoner i AoE? Bombard tower og Juggernaut meiner eg var dei einaste. Kanoner kom for fullt i AoE2 med rifler, rullekanoner og den pakka?

 

Hmm...har eit sånnt Tech-tree i eit hefte som følgde med AoE, der står nok svaret :thumbup:

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Hvor mange har spillt aok online?

Jeg har spillt aok siden det kom ut,og 4 år online,og jeg har ikke sett mange

norske som har vært særli god,faktisk,så har jeg nesten ikke sett mange norske i det hele tatt.

Jeg har spillt death match lengst ,ble vel ca. top 150 på det beste.

Ble bare inter på random map. :dontgetit:

 

Noen bedre?Jeg ble oversasket når jeg så hvor stor fanskare det egentlig er i norge,men den er vel størst på lan og singleplayer? :roll:

Lenke til kommentar
ser ut som aom fortsatt kommer til å være "kongen" av Age spillene

Rettelse: AoE-II:AoK

 

Jeg har selv spilt litt på zone, og synes det var ganske gøy, men etterhvert ble cd-n ødelagt, og nå har jeg nesten glemt alle de gamle kunstene.

 

Jeg kan nesten alle tech-trees i hodet, da, så det hadde vel ikke tatt såå lang tid å sette seg inn i aok igjen.

Lenke til kommentar

Jeg ble veldig skuffet når jeg så hvor "dårlig" alle var i aok.

Siden alle spillte det på lan og singleplayer, fikk jeg nesten aldri lov til å spille med noen på lan :( Ingen liker å bli eid,så jeg ble utstøtt :!: Nesten litt cs faktor det. Den som eier i ett game er ofte den som blir forhatt..

Ingen brukte gode taktikker på random map,og det visste seg at ingen likte death match. :hrm:

 

PS!!! Si ifra visst noen vil spille! :D (har enda ikke funnet noen fra norge som slår meg 1v1..jeg er litt rusten nå da men..)

 

Lenge leve de feite geekene i ensemble studios! (mer pølse å gameplay! :D )

Lenke til kommentar

Enspillerkampanjen skal visstnok omhandle historien til en nybyggerfamilie ved navn Black.

 

Var det jeg fryktet :no: Liker ikke nybyggerne, siden det er en epoke av historie jeg finner ekstremt kjedelig...

 

En annen ting derimot, er at konseptet kan bli vanvittig kult! Med ragdoll effekt og mer realistisk fysikk håper jeg vi får se noe av det mest nyskapende RTS spillet på veldig, veldig lang tid!

 

edit: Jeg spillte AoK online to ganger... jeg synes det tok vanvittig lang tid å finne games, zone var laggy, og når jeg først kom inn, blei jeg kicka... Dessuten har jeg aldri vært noen stor strateg, men jeg klarer campaignsene på medium difficulty og der stopper det... :p

Endret av Feh
Lenke til kommentar
etter den artikkelen, lurer jeg på om spillet idet hele tatt greier å leve opp til foventningene.

 

 

man begynner 1500 ad WTF?!?!?!?!

 

 

ser ut som aom fortsatt kommer til å være "kongen" av Age spillene

dust

 

aom er det dårligste i serien

ja, de fleste synes at aoe, kings, og conqueres er best, jeg er enig i at det er mer strategisk enn aom, men jeg har spilt de spilla her siden det første kom, ut og etter min mening er aom bedre, det er alt for mange oppgraderinger og unødvendig drit i aoe2 serien, sivilasjonene er samma utenom noen få units.

 

aom ER et bedre spill, fra et teknisk synspunkt, men strategisk sett sier jeg meg enig med aoe2 serien

 

*Dust right back atchya

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...