Gå til innhold

bilder av hw.no lokalet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
De hadde 2,1 mill til overs :)

Det blir ett saftig julebord. :w00t:

Jeg tipper on the contrary at det blir en saftig bestilling på diverse nettbutikker. Dessuten må jo noen betale maskinene til Øyvind Dahle :D

DrE

Skrevet (endret)
Samma det.. Husker ikke hva jeg skrev engang.. REgner med at du hadde en god grunn ;)

Men hvorfor er det fototforbud på serverrom?

Er nok pågrunn av sikkerhet. Hos Siemens er serverrommet laget slik at det blokkerer mobil signaler, og i tillegg er det 3-4 kameraer plassert på strategiske plasser.

"Better safe than sorry" :p

Endret av Uderzo
Skrevet
Samma det.. Husker ikke hva jeg skrev engang.. REgner med at du hadde en god grunn ;)

Serverne er nok verdt MYE penger og det er tryggere at ingen vet hva som er der inne så de ikke lager noen planer om å rane dem :)

Skrevet

Hvis hw.no hadde 2,1 mill "til overs", så synes jeg at de burde bruke litt penger på å sette opp webcam'er på samtlige kontor slik at vi har noe å se på om det er litt dødt på forumet en dag...

Skrevet
Aner jeg Big Brother @ hardware.no

Hadde vært kult, fått med seg alle intrigene som foregår i bakgrunnen.

Ett slags Hotel Hardware, ett hjem for oss, ett hjem for deg.

En ideè som må diskuteres mer :p

Skrevet
Aner jeg Big Brother @ hardware.no

Hadde vært kult, fått med seg alle intrigene som foregår i bakgrunnen.

Ett slags Hotel Hardware, ett hjem for oss, ett hjem for deg.

Heaheahea :lol::lol:

Så kanskje vi får se til noen flere episoder lik denne:

LINK TIL FILM

:lol::lol::lol:

Skrevet
De hadde 2,1 mill til overs :)

Når? Personlig har jeg ikke noe med økonomi å gjøre, så har ikke de nøyaktige tallene, men hvis dette faktisk stemmer er det en veldig hyggelig overaskelse.

Skrevet

Serverne er nok verdt MYE penger og det er tryggere at ingen vet hva som er der inne så de ikke lager noen planer om å rane dem :)

Skal nå ikke se bort ifra at datane som ligger på server'ne er mer kritiske (webshopper som sitter med VISA-nummer, sikkert noe bedriftshemmeligheter osv... Servere i seg sjøl er som regel forsikret, men innholdet derimot ....

Skrevet

store serverrom er stort sett ganske kjedelige. de er iskalde, bråkete og det er normalt sett veldig lyst der. er riktignok noen små, blinkende lys foran og bak på rackene, men det er grenser for hvor lenge man lar seg underholde av dem. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...