Gå til innhold

bilder av hw.no lokalet


Anbefalte innlegg

Aner jeg Big Brother @ hardware.no

 

Hadde vært kult, fått med seg alle intrigene som foregår i bakgrunnen.

Ett slags Hotel Hardware, ett hjem for oss, ett hjem for deg.

Lager film om dem nå jeg. Prøver å få fram litt sånt, men det virker som de har et veldig godt miljø.

 

Var det feil å røpe det, Anders?

 

Jeg tipper on the contrary at det blir en saftig bestilling på diverse nettbutikker. Dessuten må jo noen betale maskinene til Øyvind Dahle  :D

 

DrE

Ser for meg ukas planleggingsmøte:

Sak 1: Vi skal lage super PC, budsjett 50'000. Hvem tar anvsaret for å ha den?

Øyvind: Nei altså, hvis ingen vil ha den kan jeg sikkert gjøre det jeg assa. Skulle gå greit det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var en god ide med big-brother-kamera, bortsett fra at eventuelle tyver svært lett kan vite når det er fritt frem for å gjøre innbrudd og stjele alle de fete testPC'ene de måtte ha i lokalene sine.

 

Men hvis lokalet er rimelig sikkert, f.eks høyt oppe i et bygg med adgangskontroll ++ så kan det sikkert være en ide. Jeg kjenner en som innstallerte webcam på stua og kjøkkenet i kollektivet der han bor. Gøy å se om det er noe bra festing der i helgene og sånnt. Ikke like gøy å se dagen derpå når folk ligger i godstolen, med joggebukse, er alene og ikke husker kameraet og gomler grandis mens de klør seg på balla.

Lenke til kommentar
Det var en god ide med big-brother-kamera, bortsett fra at eventuelle tyver svært lett kan vite når det er fritt frem for å gjøre innbrudd og stjele alle de fete testPC'ene de måtte ha i lokalene sine.

 

Men hvis lokalet er rimelig sikkert, f.eks høyt oppe i et bygg med adgangskontroll ++ så kan det sikkert være en ide. Jeg kjenner en som innstallerte webcam på stua og kjøkkenet i kollektivet der han bor. Gøy å se om det er noe bra festing der i helgene og sånnt. Ikke like gøy å se dagen derpå når folk ligger i godstolen, med joggebukse, er alene og ikke husker kameraet og gomler grandis mens de klør seg på balla.

hehe ;)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Jeg har faktisk sett MCI/Alfabygget serverhallen på Vollebekk. Kan si som så at det en av hw.no folka sa om at det så "veldig tøft ut der" er helt sant!

 

Jeg har forsåvidt ikke lov til å gi dere bilder, men kan beskrive det sånn at det er masse blåaktige rackskap, hele hallen er på størrelse med en gjennomsnitts gymsal/treningshall. Bortover i masse masse rader er det altså slike blå rackskap, med kodelås på dørene da :p (fungerer slik at bedrift 1 ikke kommer inn i skapet til bedrift 2 :p)

 

Videre er det enorme kjøleanlegg, som kjøler ned alt sammen, 21 eller 22 grader.

 

Og så bråker det som et helvete!

 

 

(Gammel topic men fikk lyst til å si det i tilfelle noen fortsatt leser den) ;)

Lenke til kommentar
De hadde 2,1 mill til overs :)

Når? Personlig har jeg ikke noe med økonomi å gjøre, så har ikke de nøyaktige tallene, men hvis dette faktisk stemmer er det en veldig hyggelig overaskelse.

Hmm.. sette opp egen side med forum o.l? :hmm:

 

Skulle vel alltids klart å dra inn litt brukere på diverse guider og modder.. hmm *tenke* Vel, hadde vært rimelig fornøyd med kun 300 000kr. i året jeg ;)

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...