Stor Oddnoga Skrevet 17. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2004 Ikke så utrolig gammelt, men Mafia er helt klart verdt å ta fram igjen. Alle Amiga-spillene til Team17 er også udødelige klassikere. Lenke til kommentar
blackops Skrevet 17. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2004 Grim Fandango er jo ein tidløs klassiker...hmm noen år siden sist ja! Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 17. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2004 Silver? Silver? Hva hvem? Hvor? Jeg ELSKER FFVII, men aldri hørt om noe silver = ( HVA ER DETTE? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2004 Det første Worms-spillet Har spilt det i...heh, er vel 10 år eller noe sånt. Blir ALDRI lei Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 17. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2004 Det første Worms-spillet Har spilt det i...heh, er vel 10 år eller noe sånt. Blir ALDRI lei 2ern var jo tross alt bedre, men kan anbefale liero og moles, ligner på worms, men er eldre, ganske bra faktisk Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 17. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Silver? Silver? Hva hvem? Hvor? Jeg ELSKER FFVII, men aldri hørt om noe silver = ( HVA ER DETTE? Her : Bilder og diverse Og hjemmeside Du får som regel en uåpnet version på qxl for 50 kr. Endret 17. desember 2004 av TAAB Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 17. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2004 Morrowind Medieval: Total War Rome: Total War Europa 1400 Lenke til kommentar
koks Skrevet 17. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Prince of Persia 1 Hero's Quest - So you want to be a hero? (Quest for Glory 1) Vikings (husker ikke helt hva det het, men med de 3 vikingene ) +mange av de som er nevnt Endret 17. desember 2004 av koks Lenke til kommentar
Cueball Skrevet 17. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2004 SupaplexSupaplex (bare så synd at det speedfixen ikke fungerer skikkelig på nyere maskiner) Lenke til kommentar
Juke Skrevet 17. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2004 Vikings (husker ikke helt hva det het, men med de 3 vikingene ) Du tenker sikkert på Lost Vikings? Husker jeg spilte det mye en gang i tiden - genialt plattformspill med masse humor. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 17. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2004 Personlig mener jeg Deus Ex 1 og Baldurs Gate 2 er spillene med størst replay value;) Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 17. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2004 Må bli System Shock 2, uten tvil, har spilt det siden det kom ut i 1999, blir aldri lei det.. Nå har jeg og en venn akkurat begynt å spille det co-op på lan, helt genialt!! Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 17. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2004 Flere klassikere er nevnt her ja; spill som: Monkey Island 1+2, Pirates, the Lost Vikings er spill som har betydd mye for meg i oppveksten Også andre viktige spill som; Stunts, Transport Tycoon, Sensible Soccer, Wings of Fury, Colonization, Civilization og the Settlers er anbefalte. De spillene som er mulig å få tak i på Amiga er helt klart å anbefale på den plattformen, da Amiga-grafikken var overlegen i sammenligning med PC på den tiden da de nevnte spillene var store. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 17. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2004 Cossacks, SOF2 og simcity3000 Spill jeg aldri blir lei av! Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 17. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2004 Må bli så si alle de klassiske lucas arts adventure spillene, og broken sword 1&2. spesielt the dig og den lengste reisen (ikke lucas men) børster jeg støvet av en gang i året for å mimre litt. mange herlige timer med de spillene Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Liste som blir utbedret etter hvert: PC: Daggerfall (forgjengeren til Morrowind.) Patcher du det rett, finker spillet som bare det. Arena ( forgjengeren til Daggerfall ) Red Alert 1 og 2. Command and Conquer Under a Killing Moon Lands of Lore 1 og 2 Dune 2 Baldurs Gate 1 og 2 med expansions Unreal Tournament Barbarian (husker jeg betalte 500 kroner for det i sin tid, og det er ikke 1 mb i størrelse en gang ) Dark Colony (ultrablodig C&C klone. KONGE) Grand Theft Auto Warcraft 1 og 2 Diablo 1 of 2 Test drive spillene de tekst baserte Quest spillene fra Sierra. Kings Quest, Space quest osv. Monkey Island 1 og 2. Ripper (kult f(interaktiv) film, med christopher walken i en av hovedrollene) Master of Orion 1 og 2 Ascendancy Doom 1 og 2 Pinball Dreams Pinball Fantasies Pro Pinball: The Web Pro Pinball: TimeShock Dungeons and Dragons serien. Både Eye of the Beholder, og de andre. Ufo: Enemy Unknown Ufo: Terror from the Deep FirePower (kjempegammelt tanks spill) Heroes III StarCraft m. expansion Z Mortal Combat 2 Quest for Glory serien Super Nintendo: Axalay Super Castlevania 4 Playstation: Lenke til kommentar
genesis Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 sp- operation flashpoint mp_ tribes 2 Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Championship Manager 98 Lenke til kommentar
Azure Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Star Wars: Jedi Knight II, Halo 1 og Heroes of Might & Magic 3 Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Heroes of Might and Magic 3 Planescape Torment Baldurs Gate 1&2 med expansion Icewind Dale Warcraft 2 Quake 3 Vet at dette er i PC kategorien, men siden folk har slengt med konsoll så må jeg jo dra frem de udødelige klassikerne: Secret of Mana (snes) Zelda - a link to the past (snes) Secret of Evermore (snes) Chrono Trigger (snes) Breath of Fire II (snes) og selvsagt Final Fantasy VII (playstation) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå