Gå til innhold

Den store NEC 1770 NX tråden


Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan jeg innstalerer de med fulgte driverne ? Er ikke noe setup fil, bare to filer. Dere andre som har den vet hva jeg mener.

 

edit : Noen som vet om http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=296 denne DVI kablen kan brukes til skjermen ? Har et 6800 nu som støtter dvi også. Så jeg har tenkt og bestille denne kablen men er usikker på om det er riktig. Den var jo veldig dyr til og være en kabel så vis noen vet så venligst si ifra.

Endret av lanez-nor
Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan jeg innstalerer de med fulgte driverne ? Er ikke noe setup fil, bare to filer. Dere andre som har den vet hva jeg mener.

 

edit : Noen som vet om http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=296 denne DVI kablen kan brukes til skjermen ? Har et 6800 nu som støtter dvi også. Så jeg har tenkt og bestille denne kablen men er usikker på om det er riktig. Den var jo veldig dyr til og være en kabel så vis noen vet så venligst si ifra.

Så lenge det er en standar DVI kabel og skjermkortet støtter for DVI, så virker nok kabelen :)

Skal bli digg til jul, håper jeg blir fornøyd med skjermen.

Lenke til kommentar

Takker for svar! Fikk testa den for døde pixler og etterslep var veldig fornøyd. Testet med srgb farge oppsett. Men måtte dessverre pakke den ned igjen etter testinga fordi jeg kan ikke bruke den før jul! huuh.

 

Håper jeg får DVI kablelen før jul og. Noen som har brukt vga en liten periode og merka forskjell med overgang til DVI ?

Lenke til kommentar

Noen som har bilder av den i real life? Da mener jeg den i fargen sort/sølv, for det er jo bare bilder av den i hvit/ sølv på hw sin test.

Jeg vurderer å kjøpe meg den, men vet ikke helt hvordan den ser ut :(

Så kan noen som har den i sort/sølv legge ut noen bilder av den??

Det hadde vært kos :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Skiftet nettopp fra Native til sRGB og synes det ble en del bedre. Er veldig fornøyd med skjermen og har verken for mye baklys eller døde piksler. Det virker som om skjermene varierer i kvalitet, på en merkelig måte.

 

Kan alle se om de får frem skyggen klart og tydelig på vedlegget:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...