Gå til innhold

Sommerflørt. Hva synes du?


Khalifen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PHILLIP!!

Innsendt av: Mammaen til Phillip., 16/12 - 2004 kl: 13:45

 

Kan du bare holde kjeft Phillip! du er så utrolig høy på pæra og dritt! bare hold kjeft! det var ikke slik jeg oppdro deg! :-(

   

Faggot...

 

Hilsen Philip

Musikk videoen ders suger! sangen suger! og Philip suge! Men Sandra e me gla i! IKKJE SYNG ØSTLANSK MER SANDRE! Hold deg til Nordlansk!

   

du er glad i å suge du.

 

Hilsen Philip 

Det har gått gjetord til verdensnavle (brusgård i Danmark) om denne herlige sommerlåta!!!! Jeg husker selv min første sommerflørt i toogåtti, gud det var deilig. Og denne låta bringer meg rett tilbake. Men husk nå Philip; at dere skal stå fram som et godt eksempel for både gamle og unge, så ikke være så krass i kommentaren. Det kan faktisk treffe folk ganske hardt i brystet. Anyways som man sier her sørpå, lykke til videre! Hilsen Layla på toogførr

   

begyn og grin

 

Hilsen Philip 

Du e jo fette frekk. Har aldri opplevd en så jevla opplåst dritt, du skal liksom svare folk høflig. Skal ikke du være et forbilde? din forbanna kødd....

   

Du e fette gærn, et en hæstkuk!

 

 

 

*asshole*

Lenke til kommentar

Peppe:

Syns svaret fra Phillip til en eldre dame var en höjdare. Hun syntes sangen var fin og bringte tilbake gode minner fra hennes ungdom og ba ham pent å prøve å være litt høflig med å svare folk (forresten, må de svare på alle spørsmålene, er det ikke bare å la være når spørsmålene blir stygge?).

 

Svaret hans: Begyn og grin

 

Fjortiss ja.. :!:

Lenke til kommentar
Det er jo bare unger da. Kan ikke disse dem på samme grunnlag som rappere på rundt 30 som har holdt på i 10-15 år!

Oppfører ikke superkule Philip seg som om han er minst like flink som de som har holdt på i så lenge? Les hva han har skrevet og si at han ikke fortjener å høre det som blir sagt om han. (Sandra har heller ikke noe hun skulle sagt, hun meldte seg tross alt på Idol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...