Gå til innhold

Hvem har problemer med 6800 LE kortett


Fixer'n

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville prøvd å oppdatere bios på skjermkortet.Ser att du har Gainward,dahar du vel også installert Expertool.Hvis jeg ikke husker feil mener jeg att du kunne laste ned og oppdaterer via Expertool.

NB:Du skal ha litt peiling på hva du gjør hvis du prøver deg på det.

Lenke til kommentar
Ville prøvd å oppdatere bios på skjermkortet.Ser att du har Gainward,dahar du vel også installert Expertool.Hvis jeg ikke husker feil mener jeg att du kunne laste ned og oppdaterer via Expertool.

NB:Du skal ha litt peiling på hva du gjør hvis du prøver deg på det.

joda Expertool 3.18 hadde den funksjonen men ikke 3,20 der har de tatt bort den.

Og 318 er ikke kompatibel med 6800 LE :thumbdown:

Lenke til kommentar

Er vel den første revisjonen som er helt på trynet. Mener og ha lest at det var noe med pipelinene på gpu. F.eks et spill som sendte masse info til alle 16 pipes og da fikk skjermkortet overflow av info. Hadde trudd at nVidia skulle ha fiksa dette nå, men jeg ser mange steder at folk har problem med dette. B.l.a på jobben. Holder meg unna det kortet uansett. Velger heller ATI.

Lenke til kommentar

Hm.

En jeg kjenner har akkurat det samme problemet. Kortet funnker utmærket i windows (:p ), men med en ganng et spill startes så blir skjermen svart, skjermen skrur seg av og det trengs en restart. (dette skjer etter et par minutter ingame).

 

Er det noe man kan gjøre med kortet? Eller må hele dritten returneres?

håper på det første ;).

 

 

Han som har problemet har gainward 6800 LE

Endret av UncleLoco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...