Gå til innhold

Så , var det for tutcy


Anbefalte innlegg

Tråden jeg satte opp, hvor vi små forhandlerere angriper Komplett ASA ble stengt

 

gi meg gjerne munkurv her på forumet også

 

JEG ER SERIØS , JEG BYGGER MINE PÅSTANDER PÅ RELELLE PRISER

 

Jeg hadde ikke trudd at en slik tråd skulle bli stengt

 

 

ER HW kjøpt OG BETALT

 

Vel Komplett er Deres største annonsør, så var gunnlaget for å sttenge tråde, redsel for å miste reklameinntekter

????

 

 

HW, et seriøst angrep som jeg gjør som jeg kan begrunne med faktiske tall skall ikke resultere i en stengt tråd

 

I så fall si i deres retninglinjer at jeg ikke kan angripe Deres største annonsør

 

DERE IHW sier dere er nøytral, så i såfall forsvar mitt angrep

 

 

IKKE STENG EN TRÅD SOM ER BASERT PÅ FAKISKE TALL

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vI ER TILBAKE PÅ DISKUSJONEN OM TRÅDEN SOM BLE STENGT

 

jEG ER MEGET SERIØS , OG FORTVILESEN VI SMÅ DATA FORHADLERER OPPLEVER ER RELL

 

 

 

JEG TREKKER IKKE EN SKIT AV MINE PÅSTANDER , FOR JEG KAN DOKUMENTER DEM

 

LØGN OG FANSKAP KAN ANDRE GJØRE

 

JEG GJØR DET IKKE

 

jeg spør meg er hw kjøpr og betalt ???

Vel overskuddet skulle tilsi at de er redelige

 

men når jeg anngriper en som har 90 % av reklameplassen, og jeg anngriper fdet firma, og tråden blir stengt

 

SÅ SPØR JEG MEG SELV ER HW KJØPT OG BETALT

Lenke til kommentar

Siden Komplett lenge var den største nettbutikken(før netshop og "alle de andre") så antar jeg at de har litt mer kapital enn andre nettbutikker.

 

Ergo, komplett har mer å bruke på reklame enn andre.

 

Btw: Du brude prøve knappen "Caps lock".

Den har en rekke finesser.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Først:

Overdreven bruk av store bokstaver

 

Store bokstaver blir oppfattet som skriking. Skriking hjelper kanskje mot småsøstre en gang i blant, men når du skriver som èn blant mange på f. eks. forumet skaper dette bare misnøye. Det vil føre til økt oppmerksomhet rundt innlegget ditt, men ikke nødvendigvis på den måten du hadde tenkt. Det vil tiltrekke seg personer som blir irriterte over at du skriker til dem, og alle vil ble mer opptatt av hvordan du skriver fremfor hva du skriver. Folk vil i stedet for komme med sure kommentarer til deg. Mange brukere kan la være å gi deg et skikkelig svar, hvis de føler at du "bråker" for mye.

Overdreven bruk av tegn

 

Bruk av for mange utropstegn (!), spørsmålstegn (?) og andre tegn er også noe du bør unngå. Det får posten din til å se veldig useriøs ut og vil også fjerne oppmerksomheten fra hva du skriver til hvordan du skriver. Ikke bruk mer enn ett utropstegn eller spørsmålstegn etter hverandre, og bruk dem helst ikke sammen (!?). Se også Overdreven bruk av store bokstaver

Kunne "quotet" endel fler ja, men det blir for dumt, oppfordrer heller til å ta en titt på Rettningslinjene her på forumet. De må du lese, og følge.

 

Når du skal ta opp sånt, bør du ta det opp på en langt mer voksen måte for å sette seg i respekt, med slike tråder/innlegg vil du bli sett på som en liten unge.

 

EDIT: Er vanskelig å skjønne hva du mener når du skriver å uoversiktelig og med store bokstaver. Gir helt opp å skjønne hva du mener.

EDIT2: Hva mener du egentlig med emnetittelen din? Blir provosert her jeg sitter. Så mange brudd på rettninglinjene i tråden din at du fortjener noen prosent advarsel ja.

Endret av pain
Lenke til kommentar

Ser at du er frustrert men du kan vel oppføre deg "normalt" sjølom du opplever vanskeligheter.

Skjønner ikkje helt eg heller korfor forrige tråd du hadde, ble stengt.

Grunnlaget var, feil emne etter det eg forsto, men da kunne vel bare moderatoren ha flyttet tråden, eller ?

 

Eg blir også litt "paranoid" når det gjelder nøytraliteten til Hw.no siden de stengte forrige tråd da de egentlig skulle ha flyttet den!

(Dette kan jo selvfølgelig også være en glipp?)

Men denne tråden er iallfall i feil kategori!

 

Til slutt, Buddy alle oppleve motgang men du trenge ikkje oppføre deg som om du er 13 år.

Lenke til kommentar

Sier meg grundig enig med pain, for det første:

Hva slags argumenter er det snakk om her? Jeg får ikke med meg en dritt selvom jeg faktisk sitter å leser posten din.

Blir bare for dumt når du skriver med caps lock på, og det ser ut som du prøver å gjøre en stiloppgave fortest mulig ferdig ved å bruke mellomrom mellom hver linje du skriver.

 

Og som det er sagt før, så er det faktisk en grunn til at trådene dine blir stengt, ett argument er det jeg nettopp har forklart, det andre er at du faktisk bare prøver å få frem dritten ved en netshop, og bare dens negative sider.

Du blir faktisk sett på som en liten unge. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Ser at du er frustrert men du kan vel oppføre deg "normalt" sjølom du opplever vanskeligheter.

Skjønner ikkje helt eg heller korfor forrige tråd du hadde, ble stengt.

Grunnlaget var, feil emne etter det eg forsto, men da kunne vel bare moderatoren ha flyttet tråden, eller ?

 

Eg blir også litt "paranoid" når det gjelder nøytraliteten til Hw.no siden de stengte forrige tråd da de egentlig skulle ha flyttet den!

(Dette kan jo selvfølgelig også være en glipp?)

Men denne tråden er iallfall i feil kategori!

 

Til slutt, Buddy alle oppleve motgang men du trenge ikkje oppføre deg som om du er 13 år.

Om en tråd blir stengt eller flyttet fordi den ble feil postet , kommer vel ann på han\hun som stenger\flytter tråden.

 

Synes det også virker ganske teit av Buddy å begynne med å oppføre seg på denne måten bare fordi han ser det er mer reklame fra komplett enn noen andre butikker.

Lenke til kommentar

ok, fortjener kanskje l kritikk for denne tråden, den er laget i ren forbannelse for at forige tråd ble stengt.

 

Fakta er at som liten forhandler hjelper det lit å angripe et stort konsern som KomkplettASA

 

 

Som jeg sa i forriege tåd, jeg aksepterer å miste mitt kundeforhold til Norek

 

Les Komplett ASA

 

Men at en tråd som bygger på fakta skal bli stengt av HW sine moderatorer

 

 

Ja Det stiller jeg et stort spøsmålstegn ved hw sIN NØTRALITET.

 

Jeg er ikke fjortis, jeg selGer en god del standard maskiner , ikke high end, for alle som vil ha det bygger selv.

 

Joda, jeg bygger min frustrasjon på fakta, har faktiskt fådd 4 PM på min foriege tråd.

Det viser da at det jeg tar opp er reelt

 

SÅ FÅR HW Og KOMPLETt ASA SELV BESTEMME HVOR LENGE DE VIL LURE DERE

Endret av Buddy
Lenke til kommentar
ok, fortjener kanskje l kritikk for denne tråden, den er laget i ren forbannelse for at forige tråd ble stengt.

 

Fakta er at som liten forhandler hjelper det lit å angripe et stort konsern som KomkplettASA

 

 

Som jeg sa i forriege tåd, jeg aksepterer å miste mitt kundeforhold til Norek

 

Les Komplett ASA

 

Men at en tråd som bygger på fakta skal bli stengt av HW sine moderatorer

 

 

Ja Det stiller jeg et stort spøsmålstegn ved hw sIN NØTRALITET.

 

Jeg er ikke fjortis, jeg selGer en god del standard maskiner , ikke high end, for alle som vil ha det bygger selv.

 

Joda, jeg bygger min frustrasjon på fakta, har faktiskt fådd 4 PM på min foriege tråd.

Det viser da at det jeg tar opp er reelt

 

SÅ FÅR HW Og KOMPLETt ASA SELV BESTEMME HVOR LENGE DE VIL LURE DERE

#5: Posting i feil kategori kan føre til at tråden blir stengt hvis du burde ha visst bedre eller flyttet hvis du er en nybegynner. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til advarsler eller i værste fall utestengelse.

 

Derfor.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Men seriøst, er du sikker på at du ikke ska ta opp dette med Komplett istedet for å sverte dem på forumet?

I mine øyne fremstiller du bare deg selv som en idiot som kun er ute etter å rakke ned på Komplett. (No offense).

 

Du kan vel ihvertfall prøve å ordlegge deg litt bedre, samt skrive noe mer begrunnende og oversiktlig?

 

Til slutt; Hw.no er helt nøytrale og du er den eneste som ser noe galt i å stenge en tråd som klart bryter med flere av retningslinjene her på forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...