Gå til innhold

Så , var det for tutcy


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som sagt så stort sett så har vi norek kunder 2-5 % bedre pris enn Dere som handler direkte fra komplett

 

Men når det kommer til ekstreme utslag, vel skal du bygge en funksjonabel data så må du ha en cpu

 

ka fan gjelper det at norek er 2-3 prosent billigere på minne, hl, hdd

når de er opptil 50 % dyrere på cpu ???

 

Komplett sin argumetasjon er at det er så stor retur på sempron

derfor tar de over 100 kr mer enn psdata

 

de tar også ca 100 kr mer i norge en de gjør i england

 

 

 

De siier at DERE , dvs kunder av Komplett retunerer så mange SEmpron Cpu

at de ikke kan matche PSdata, DVS at Komplett hevder at Dreres Kunder er så dumme at de ødelegger sempronene, Mens PS data sine kunder vet hvordan sette en cpu kjøler på

 

og dermed kan slå både Norek i Norge, Komplett I Norge med over 100 kr pr cpu

 

Derimot så er Komplett i england kun 12 -23 kr dyrere på sempron en psdata.

 

 

men siden jeg selger data så skulle jeg da vel forvente at norek gir meg ok priserer eller

 

 

???

 

 

Jeg angriper ikke kOMPLETT asa FOR PRISER TIL dERE SOM IKKE SELGER DATA

 

JEG ANGRIPER DEM FOR AT DE SOM NORGES STØRSTE GROSSIST PRØVER Å TA KNEKKEN PÅ OSS SMÅ

 

Og sidne jeg heved det samme besvislig i foririge innlegg , og det ble steng, så stiller jeg spørsmål ved hw sin ingreritet, Komplett annoserer på 80 % av reklame plass

 

 

 

 

 

.

Endret av Buddy
Lenke til kommentar

Legger meg flat for Dere som setter likhtettegn ved rettskirivng og pc bygging, jeg kan alikevel ikke lever særligere rimeliger pc en Dere kan gjøre selv

 

 

Men jeg kan lever og det gjør jeg , stanmdard støysvake pc til den allmidelige bruker.

 

for akkurat som dere her på forumet bruker jeg priguiden, ukens tilbud, og ikke Norek

 

 

Men jeg har da sedd på hvordan mange av Dere overhode ikke har peiling på annet en spill

 

 

trenger dan farsken ikke 200 gb. 1024 ram, gforse 6800 gt for å betale regninger over nett , eller spille kaball LATTERLIG

Lenke til kommentar
Jeg angriper ikke kOMPLETT asa FOR PRISER TIL dERE SOM IKKE SELGER DATA

 

JEG ANGRIPER DEM FOR AT DE SOM NORGES STØRSTE GROSSIST PRØVER Å TA KNEKKEN PÅ OSS SMÅ

 

 

 

Altså Komplett prøver og konkurere ut konkurentene, (siden du selger pc`er så er du en konkurent!)

 

 

Og poenget her var??? :dontgetit:

 

Trodde det var god butikk eg...

 

 

Og du må ikke si at vi lurer folk med og ta over 1000 kr i fortjeneste.

Skal vi sitte og anbefalle web-shopene?

 

Hva skal da de små elkjøp butikkene gjøre når de slger G-force mx-4000 for

1769'- Kr uten og blinke 2 ganger.

 

Folk betaler extra for og slippe problemer med retur og service.

 

Hvis 19" crt`en min kneler, skal eg da pakke den ned, ringe infocare, sende den,

vente 3 uker, få en ødlagt skjerm tilbake, sende den tilbake igjen, vente 2 uker til...

 

Eller skal eg betale litt extra for og få en ny på dagen "hvis" uhellet

skulle være ute..(med.h til garanti)

Lenke til kommentar

s mp

 

HEHE

JODA JEG HAR VÆR PÅ BYEN, TADD MEG EN MANGE ØL, men det gjør da ikke mine utsang midre korrekt eller ??

 

 

Og nei som jeg har kjeftet på alt jeg vil er at Komplett ASA i det miste kan gi oss priser som gjør at vi kan selge standard små maskiner

 

Som jeg viste til her 90% av brukeren her anbefaler jo socket 754 hvis dårlig råd socket 939 dersom du har litt bedre tåd

 

Men fa<kta er ab 90 % av PC brukere , dvs ikke entusiaster spør etter en Pc til å surfe på , spille kabal, se på pamla naken, for det kreves en PC som var på topp i 98-99

 

Jeg selger helt ok PC fra 2850 og opp, skal de ha spillemaksiner så bygger jeg det etter behov.

 

 

 

 

Og nei, jeg selger ikke Intel dersom jeg ikke må, skal jeg selge intel, så forlanger jeg minst 400 kr for tort å svie

Endret av Buddy
Lenke til kommentar

Siden du selv skriver at du har tatt deg en øl og to (eller var det ironi ?...) så foreslår jeg at du sover ut rusen til imorgen og leser sakte men sikkert gjennom det du skrev etter en tur på by`n (mens du retter på skrivefeil) og prøver å skrive hva du egentlig vil.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
HEHE

JODA JEG HAR VÆR PÅ BYEN, TADD MEG EN MANGE ØL, men det gjør da ikke mine utsang midre korrekt eller ??

 

 

Det gjør deg ihvertfall mye mindre troverdig,

da dette kun for meg fremstår som gal_og_bitter manns ralling.

 

Ta deg et glass vann, gå og legg deg, prøv å skrive litt mer saklig og velbegrunnet i morgen, så kanskje noen gidder å ta deg seriøst.

 

Mvh

G

Lenke til kommentar

Som medlem i forumstyret og moderator stenger jeg din tråd pga:

Spam (ja, dette blir spam)

Feilposting (Beskrivelse av kategorien: Her kan du diskutere webshoper. Husk også å legge inn erfaringer i erfaringsdatabasen i webshopguiden.)

 

At HW.no skulle være kjøpt og betalt fordi brukermoderatorer eller moderatorer stenger dine tråder når de er så klare brudd på retningslinjene du selv har godtatt å etterstrebe blir for dumt. Forøvrig kan du vel tenke litt gjennom at tråden blir stengt i stedet for å flyttes til den interne dumpen eller feilposter - et tegn på at meninger og ytringer respekteres (ingen direkte sensur), men måten det ble gjort på i denne (og forrige) omgang blir for galt.

 

Eventuelle klager på dette kan taes på PM til meg, eller via e-post til [email protected]

 

Personlig tror jeg du får bra lite respons fra Norek ved å drive på slik du gjorde her, og du ender antageligvis bare opp med å ødelegge ditt eget omdømme. Slikt hører rett og slett ikke hjemme her, det er ikke bare feil innleggskategori, men jeg tror faktisk ikke forhandler/distributør-prat hører hjemme i det hele tatt her med tanke på at hele forumet og alle sidene eksisterer for forbrukerne.

 

Ha en fortsatt fin natt!

 

Mvh ponke

Endret av ponke
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...