Gå til innhold

Julekalenderoversikt oppdatert julaften


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er helt sikker på at den kostet det som jeg skrev når jeg oppdaterte (175 kr?), det har hendt tidligere i kalenderen at en butikk har endret litt på prisen i etterkant. Denne økningen var merkelig høy. Mer vet jeg dessverre ikke, men nå er det julaften dere.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
Eg kjøpte nett et Arctic Cooling Silent Case Miditower når det var på tilbud, noen som kan svare på om vannkjølingen vil passe i dette kabinettet?

 

Takker for alle svar og god jul alle sammen!=)

Det kommer vel me ann på hvilken socket du bruker, og om du har 4 hull rundt prosessoren din for montering. Et kabinett burde ikke være noen hindring, med en dremel går det meste...;)

Lenke til kommentar

Blir moro med vannkjøling for første gang ut på nyåret :-)

 

Nytte/kost-analysen har alltid gått i favør av luftkjøling - inntil nå...

 

Ellers er det jo fine hardwaretider, med lave priser på LCD-skjermer og fallende RAM-priser.

 

Bare det nå kommer noen skikkelig overklokkingsvennlige AMD64 Winchestere og et knall AMD64 hovedkort med PCI-ekspress så er lykken fullkommen.

 

God jul :thumbup:

Lenke til kommentar
God Jul, ja! :xmas:

 

Vet noen tilfeldigvis hvor god den pumpa i vannkjøling-pakka er? Går det greit å f.eks slenge på en blokk til? (til skjermkortet)

 

 

-Peat

Jeg fjernet nettopp en slik blokk fra bestillingen min, nettopp fordi pumpa visstnok ikke "tåler" flere blokker.

*phew!* Godt jeg ikke bestilte da! :!:

 

Fortsatt en god jul allesammen! :D

 

-Peat

Lenke til kommentar
Ser ut til at Netshop fortsetter julekalenderen etter jul :D. I dag er det Plextor DVD-brenner til 650,-. Nedsatt fra 790 visstnok.

 

-Zlatzman

Noen erfaringer med den?

Fant en review med gode resultater, men for drøyt å stole på en slik en.

Har ingen erfaring med den brennern desverre. Har forsvådt lite erfaring med DVD-brennere sånn generellt. Har min første DVD-brenner nå (fra LG), og den har ikke brent noe særlig enda.

 

-Zlatzman

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...