Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Proteinbarer kan erstatte godteri ja. Men det burde ikke erstatte mat, da det tross alt er en form for sjokolade etc. Mao ikke direkte sunne, men mye bedre og mer næringsrike enn snacks. Vurderer å kjøpe inn noen barer jeg kan kose meg med når jeg vil ha noe digg. Evt om jeg har ekstremt dårlig tid en dag :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når dere nå snakker om kjøp av produkter...

 

Er det noen av dere som vet med sikkerhet hvilken produsent som holder høyest renhet i produktene sine?

 

Jeg er rimelig komfortabel med proteinfabrikken sine produkter, men om det er noen bedre bytter jeg tvert i og med at PF er ganske dyrt...

Lenke til kommentar

tn.no er bra, myr går og for å være bra og litt rimeligere men har ikke erfaring derfra selv. De har jo ikke noe på lager uansett. :tease:

 

Synes forresten Pf smaker møkk.. :wee:

Ja fy f**n wheytech med banansmak fra PF måtte jeg bare la vær å bruke, spydde nesten flere ganger... :cry:

 

Hva er det som gjør TN bra? Sammensetning, produksjonsmåte?

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg vurderer å begynne med et treningsprogram kalt Insanity kombinert med veldig godt kosthold og fettforbrenningpakke fra gymgrossisten.

 

Jeg kjenner noen som har prøvd dette programmet, og de sier det funker veldig bra.

Er det noen her som har prøvd dette, eller hørt om dette før?

(Og nei, jeg har ikke tenkt å kjøpe disse dvd'ene.. de har jeg allerde :p )

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg vurderer å begynne med et treningsprogram kalt Insanity kombinert med veldig godt kosthold og fettforbrenningpakke fra gymgrossisten.

 

Jeg kjenner noen som har prøvd dette programmet, og de sier det funker veldig bra.

Er det noen her som har prøvd dette, eller hørt om dette før?

(Og nei, jeg har ikke tenkt å kjøpe disse dvd'ene.. de har jeg allerde :p )

Slike typer programmer funker fint, men det er kostholdet som avgjør.

 

Fettforbrenningspakken skal du bare drite, det er bortkasta penger ;)

Grønn te funker fint alene :new_woot:

Lenke til kommentar

Hmm, er det noen som har vært overtrent før?

 

Husker før i tia var det jo mye snakk om hvor lett man blir overtrent, nå siste åra er det jo mer snakk om at det skal faktisk mye til å bli overtrent. Så tenkte jeg skulle prøve å overtrene meg litt så jeg kan føle hvordan det er.

 

Siden juli ca har jeg trent en 2 splitt hvor jeg rulerer på tunge (3reps) og lette (8reps) dager. Trener alle dager jeg har tid, som har blitt minimum 4 økter i uka og max 6 (søndag er jeg som oftest fyllesjuk).

 

Igår merka jeg at det begynte å tømmes for energi og idag på jobb er jeg helt ødelagt. Vurderer faktisk å skippe dagens trening, har allerede trent man-ons.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...